عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انقلاب بن بستی ندارد/ بیانیه گام دوم انقلاب سند راهگشای آینده کشور

صفارهرندی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به مثابه سندی است که سرنوشت آینده انقلاب و کشور است.

هادی نیوز: محمدحسین صفارهرندی روز یکشنبه در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در تالار مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، به رتبه اول شتاب پیشرفت علمی کشور در جهان اشاره کرد و گفت: ایران در زمینه رشد علمی رتبه ۱۶، نانو جزء پنج کشور اول، رشته بیوتکنولوژی رتبه ۱۰ و رشته هوا فضا رتبه یازدهم جهان را در شرایط سخت تحریم دارد و این یعنی اینکه مسیر انقلاب درست بوده است.

وی همچنین به رتبه ۲۷ اقتصاد کشور در جهان اشاره کرد و گفت: تا پارسال براساس منابع معتبر بین المللی رتبه اقتصاد ایران ۱۸ بود اما ظرف یک سال گذشته با وجود برخی محاسبات اشتباه مسئولان و تحریم های سخت استکبار جهانی تازه به رتبه ۲۷ اقتصاد جهانی رسیده ایم و این یعنی اینکه انقلاب اسلامی باعث شده ما به توان داخلی متکی باشیم و استکبار جهانی نتوانند بر سرنوشت ما از طریق اقتصاد مسلط شود، که اگر هر کشور دیگری در جهان بود تا حالا متلاشی شده بود.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای، نظامی و هوا فضا ایران مانند پرتاپ ماهواره امید به دور زمین گفت: این موفقیت ها نشانه این است انقلاب مسیر درستی را پیموده و مقام معظم رهبری نیز براساس واقعیت نقاط قوت و ضعف این مسیر انقلاب بیانیه گام دوم را اعلام کرده که روی تک تک کلمات آن اندیشه شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقایسه ایران با کشورهای مصر و عربستان گفت: اگر انقلاب نمی کردیم یک وابسته تمام عیار مثل این ۲ کشور بودیم، مصری که سالهاست که آمریکا به او کمک مالی و غیره می کند هر وقت به او کمک نکند ارتش و نظام سیاسی متلاشی می شود و عربستان نیز در سه سال اخیر دیده ایم چگونه آمریکا او را تحقیر می کند.

او در ادامه به ادوات و فن آوری نظامی عربستانی ها که غرب در اختیار آنها قرار داده، اشاره کرد و گفت: مقامات آمریکایی بارها مقامات عربستانی را تحقیر کرده و به آنها می گویند گاو شیرده، در حالی برای عبور در کنار آبراه های ایران باید ۲ ساعت به سرباز ما محترمانه پاسخ دهند آیا باز هم می گوییم عربستان از ما پیشرفته تر است یا مصر.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب بن بست ندارد، گفت: آن ذهن هایی بن بست دارد که می گویند انقلاب به بن بست رسیده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان