فواد ایزدی مطرح کرد؛

ارتباط نزدیک کاخ سفید با منافقین/ نگاه آمریکا به تروریسم گزینشی است/ حمایت یانکی ها از گروهی که دستش به خون 17 هزار ایرانی آغشته است

کارشناس مسائل منطقه گفت: آمریکایی ها از طریق منافقین در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

هادی نیوز: فواد ایزدی، کارشناس مسائل منطقه با اشاره به نشست های سران آمریکایی با منافقین اظهار داشت: «بولتون» مشاور کاخ سفید و «جولیانی» وکیل ترامپ و افرادی که در کاخ سفید هستند به دنبال براندازی جمهوری اسلامی هستند و سازمان منافقین را هم می شناسند که یک گروه تروریستی هستند.

 

وی تصریح کرد: سازمان منافقین سال های متمادی در لیست گروه های تروریسیتی وزارت خارجه بود؛ زمانی هم که از لیست بیرون آمد به دلایل سیاسی بود نه بخاطر اینکه حرکت های تروریستی اش متوقف شده باشد.

 

کارشناس مسائل منطقه بیان داشت: از همین جهت آمریکایی ها طرف مقابلشان یا همان منافقین را می شناسند که یک گروه تروریستی هستند؛ اما این ها نگاهشان به تروریستی بودن به ظاهر گزینشی است و به این معنی که اگر تروریست به نفعشان باشد حمایت می کنند و اگر به ضررشان باشد، در آن صورت مخالفت می کنند.

 

حمایت همه جانبه آمریکا از منافقین

فواد ایزدی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها گروهک منافقین را بعنوان گروه متشکل و علاقمند به براندازی جمهوری اسلامی می دانند و به همین دلیل از آن ها بدون توجه به فعالیت های تروریستی که این گروهک دارد، حمایت می کنند.

 

وی افزود: آقای جولیانی در اجلاس منافقین که در پاریس برگزار شد، صحبت کرد و رسماً از گروه های منافقین در آلبانی به خاطر سرویسی که به آمریکا می دهند، حمایت و تشکر کرد.

 

کارشناس مسائل منطقه مطرح کرد: در سال گذشته هم در نهایت نقش مزدور را بازی کردند و هرجایی که پولی به این ها می داد مزدور می شدند.

 

ایزدی ابراز داشت: یک زمانی صدام به منافقین پول میداد و مزدور صدام می شدند و وقتی دولت صدام سرنگون شد، مزدور آمریکایی ها و اسرائیلی ها و رژیم سعودی شدند.

 

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه منافقین هیچ جایگاهی در ایران ندارند، این حمایت های گسترده دولت آمریکا از منافقین خوب است به این معنی که ماهیت دولت آمریکا را برای مردم ایران مشخص می کند؛ البته سخت می کند این ادعا را که آمریکا می گوید، ما طرفدار مردم ایران هستیم و از گروهی که دستش به کشتن 17000 ایرانی آغشته است حمایت می کند.

راه دانا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.