سردار محمدی:

آمریکا نمی‌تواند با وعده اعمال تحریم‌های جدید، حضور مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان را کمرنگ کند

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۱۳ آبان برای ایرانی‌ها روز مبارزه با استکبار است و آمریکا نمی‌تواند با وعده اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، حضور مردم در ضدیت با آن‌ها در این روز را کمرنگ کند.

سردار «پاشا محمدی» با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای ملت شریف ایران است، اظهار کرد: شعار‌های یوم‌الله ۱۳ آبان امسال در سراسر کشور به لحاظ زیاده‌خواهی‌ها، ظلم‌ها و جنایات آمریکا در ماه‌های گذشته، کوبنده‌تر از دوره‌های گذشته خواهد بود.

 

وی افزود: علی‌رغم چنگ و دندان‌هایی که آمریکایی‌ها و رئیس‌جمهور دیوانه آن‌ها طی ماه‌های گذشته به ما نشان دادند، ملت بصیر، زمان‌شناس، ولایتمدار و شجاع ایران، مراسم روز ۱۳ آبان امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار خواهند کرد.  

 

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکایی‌ها طی دو سه سال گذشته هرآنچه از دستشان برآمده علیه ما انجام دادند و روز ۱۳ آبان امسال هم که آن‌ها وعده داده‌اند تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنند، قطعا در نهایت به شکست خواهد انجامید.

 

سردار محمدی در پایان گفت: ۱۳ آبان برای ایرانی‌ها روز مبارزه با استکبار است و آمریکا نمی‌تواند با وعده اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در این روز، حضور مردم در ضدیت با آن‌ها در این روز را کمرنگ کند.  

منبع: میزان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.