سردار غیب پرور:

به نام خادم‌الحرمین به یمن حمله می‌کنند فیگور حقوق بشر هم می‌گیرند!

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آن هایی که خود را خادم الحرمین می نامند بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند، اظهار داشت: مردم دنیا اگر دشمنان را بشناسند خیزش بزرگی برای نابودی آن ها به پا خواهند کرد.

سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما موظفیم به داد مظلوم برسیم. اگر صدای فریادخواهی مظلوم را نشنیده بگیریم رسالت بسیجی را انجام نداده ایم. مگر می شود گوشه ای از دنیا جمعیت مسلمانی قطعه قطعه شوند و ما به آن ها نگاه کنیم. حتی اگر مردم مظلوم یمن مسلمان هم نبودند باز باید فریاد آن ها را به گوش جهانیان می رساندیم.

 

وی اضافه کرد: با وجود اینکه چهار سال از جنگ مردم یمن گذشته اما تنویر افکار عمومی در داخل و خارج کشور به خوبی اتفاق نیافتاده است. لذا در هفته بسیج تصمیم گرفتیم اطلاع رسانی قوی را انجام دهیم که این اتفاقات که به دست آمریکا، رژیم جعلی قدس و آل سعود خبیث رقم می خورد برای مردم روشن گردد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: در دنیایی که همه فیگور حقوق بشر می گیرند و از آن دم می زنند صدها خانواده در یمن آواره شده اند. کودکانی که تازه متولد شده اما کشته می شوند. فلذا ما ابتدا باید تببین عمیق در کشورها را انجام دهیم و گام بعدی کمک های مالی خواهد بود.

 

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه آن هایی که خود را خادم الحرمین می نامند بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند، اظهار داشت: همه مردم دنیا اگر در این مورد اگاهی پیدا کنند یک خیزش بزرگ به پا خواهند کرد. امروز مردم یمن خانه و مزارع خود را از دست داده اند. بهداشت، اموزش و پرورش و زندگی عجیب مردم یمن و ترس و وحشت آن ها از بمباران بسیار وضع ناگواری است که توسط دشمنان رخ داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.