دبیر ستاد مرکزی اربعین:

تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین بی‌نتیجه مانده است

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان برای کمرنگ کردن شکوه راهپیمایی اربعین حسینی در سال‌های گذشته اظهار کرد: به یاری خداوند متعال تمامی این توطئه‌ها تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

هادی نیوز:  شهریار حیدری در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی در حسینیه شهدای کرمانشاه با اشاره به در برنامه قرار گرفتن تفرقه‌افکنی در ایران و عراق برای کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین از سوی دشمنان افزود: روابط عمیق بین دو ملت ایران و عراق  در کنار هوشیاری مردم، عملیات روانی دشمن برای تضعیف راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را بی‌نتیجه گذاشت.

وی ادامه داد: به یاری خداوند راهپیمایی  اربعین امسال حتی با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی سپس کرمانشاهیان را در خدمتگزاری به زوار عتبات عالیات دارای سبقه  طولانی دانست و افزود: مردم این استان همواره میزبانان خوبی برای زائران اباعبدالله(ع) بوده اند.

وی وحدت بین شیعه، سنی و اهل حق در استان کرمانشاه را مثال زدنی برشمرد و یادآور شد:  میهمان نوازی مردمان این دیار در خاطر تمامی زوار عتبات عالیات که در گذشته از کرمانشاه عازم عتبات عالیات شده اند، مانده است.

حیدری با تاکید بر این‌که مرز خسروی سالیان متمادی تنها مسیر تردد زوار اباعبدالله الحسین(ع) بوده، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد  بازگشایی این مرز برای تردد زوار عتبات عالیات باشیم.

وی ادامه داد: سال گذشته با وجود تلاش های زیادی که برای بازگشایی مرز خسروی صورت گرفت  به دلیل تغییر و تحولات کشور عراق و انتخابات ریاست جمهوری این اتفاق نیفتاد.

ایسنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.