مفتح مطرح کرد؛

حماسه 9 دی، بیعت دوباره ملت با ولایت و رهبری

نماینده مجلس شورای اسلامی، بصیرت و آگاهی نسبت به توطئه‌های غرب را عامل خلق حماسه 9 دی دانست و از این روز به عنوان بیعت دوباره ملت با ولایت و رهبری یاد کرد.

 

هادی نیوز:  «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم شهرستان تویسرکان ، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی نهم دی‌ماه، از این روز به عنوان بیعت ملت با انقلاب و آرمان‌های والای حضرت امام (ره) یاد کرد و اظهار داشت: حماسه نهم دی با حضور گسترده و یکپارچه مردم در میدان حق علیه باطل صورت گرفت و باعث شد تا این روز در تاریخ جمهوری اسلامی جاودانه شود.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه اصل انقلاب اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفت، افزود: از اوایل انقلاب نیز تمام تلاش مسوولان این بوده که مشکلات و دغدغه‌های مردم در داخل کشور و توسط دست‌اندرکاران و متخصصان داخلی مرتفع شود؛ چراکه این انقلاب متعلق به مردم و در حقیقت آن‌ها سرمایه‌های گران‌بهای نظام جمهوری اسلامی هستند.

مفتح با بیان اینکه در فتنه سال 88 فریب‌خوردگان گمان می‌کردند که مشکلات کشور به دست دشمنان و  بدخواهان کشورمان امکان‌پذیر است، گفت: در دوران دفاع مقدس که بلوک شرق و غرب علیه کشورمان شورش و صدام و رژیم بعثی عراق را برای راه‌اندازی جنگی نابرابر تحریک کرده بودند، آیا بیگانگان برای کاهش مشکلات کشور ما قدمی برداشتند؟ نه‌ تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در طول این چهل سال عمر با برکتی که از ظهور انقلاب اسلامی می‌گذرد تمام دغدغه‌ها، نابسامانی‌ها و کم و‌کاستی‌های کشور با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و در داخل همین مرز و بوم کاهش پیدا کرده است.

این نماینده خانه ملت با توجه به اینکه معاندان نظام و انقلاب اسلامی چشم تماشای موفقیت‌ها، پیروزی‌ها و توانمندی‌های ایران اسلامی را ندارند، تصریح کرد: یکی از نشانه‌های برجسته ولایتمداری، انس و پیمان ملت با آرمان‌های انقلاب، حضور به موقع آن‌ها در تمام عرصه‌ها به هنگام مواجه با توطئه‌های‌های دشمنان است؛ لذا تا زمانی‌ که مردم پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند، هیچ خدشه‌ای به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نخواهد شد.

مفتح با بیان اینکه ملت ما مردمانی ولایی، شهیدپرور و متدین هستند، گفت: وقتی که مردم در فتنه 88 متوجه شدند که دشمن با حربه دین و اعتقاد به جنگ با کشورمان آمده، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، هوشیارانه عمل و با بصیرت توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کردند.

نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت میان مسوولان و مردم بزرگترین عامل در راستای صیانت از اصل انقلاب و نظام اسلامی کشورمان است، مسوولان را به تلاش جدی برای کاهش دغدغه‌های مردم توصیه کرد و گفت: هیچ مشکلی در کشورمان وجود ندارد که در همین مرز و بوم قابل رفع نباشد؛ لذا اینکه برخی از مسوولان راه‌های کاهش مشکلات جاری کشور را در خارج از مرزهای ایران اسلامی جستجو می‌کنند، نشان از بی‌اعتمادی به نسل جوان و کم‌توجهی به ظرفیت‌های غنی داخلی کشورمان دارد؛ که این امر، گناهی نابخشودنیست.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.