سردار کارگر:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس با زبان هنر/ دفاع مقدس هرگز کهنه نمی‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه با فرماندهان نظامی و انتظامی استان اردبیل گفت: دفاع مقدس هرگز کهنه نشده و روز به روز نو می‌شود.

هادی نیوز: سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جریان سفر به استان اردبیل با حضور در جلسه فرماندهان نظامی و انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: اکثر کشورهای دنیا با رهبری آمریکای جنایتکار دست به دست هم داده‌اند تا با توسل به هر حیله‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند؛ ولی در این راه نتوانستند به هدفشان برسند.

وی افزود: از خودگذشتگی مردم و به ویژه نیروهای مسلح اقتدار و پایداری را برای ایران اسلامی رقم زده است که همه اینها از برکت خون شهدا به دست آمده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس هرگز کهنه نشده و روز به روز نو می‌شود، ادامه داد: باید به جوانان و نوجوانان با زبان هنر و فضای مجازی و روش‌های روزآمد و نو فرهنگ دفاع مقدس را انتقال دهیم.

سردار کارگر در پایان سخنان خود گفت: در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کارهای عمیق و ماندگاری در پنج سال اخیر صورت گرفته است که ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان‌ها و چاپ کتب دفاع مقدس و گسترش سفرهای راهیان نور از اهم آن‌هاست.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.