سردار نقدی مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای کندکردن حرکت جبهه مقاومت/ کشوری که از ساخت خمپاره ۶۰ ناتوان بود امروز ماهواره به فضا پرتاب می‌کند

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: کشور ما که نمی توانست خمپاره ۶۰ بسازد، امروز ماهواره به فضا پرتاب می‌کند و در قدرت دفاعی، نظامی و امنیتی نیز به تصدیق دوست و دشمن در رتبه اول قرار دارد.

 سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه  در همایش گام دوم انقلاب الگوی نظام اسلامی تمدن ساز که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و مهندس ابومهدی و نیز بزرگداشت یاد امام خمینی (ره) اظهار داشت: شهدا در غربت و تنهایی فداکاری کردند و حاکمیت دین را بر ما ارزانی داشتند از این روی باید گفت که انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر و شگفت‌انگیز است که نمونه دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار ۴۱ سال مسیر حقیقت را باز نگه داشته و استمرار بخشیده، افزود: انقلاب اسلامی بدون آنکه از حقیقت عقب‌نشینی کند دشمن را شکست داده و عقب رانده به نحوی که امروز دوست و دشمن به این حرکت بی‌نظیر اذعان دارند.

سردار نقدی با اشاره به جنگ تحمیلی ادامه داد: در این جنگ سلاح، رسانه، اقتصاد، امنیت و پشتوانه های بین المللی در یک کفه بود و در کفه دیگری ملتی با دست خالی پیروز میدان شدند و تا ۴۰ سال پیش رفتند و بیانیه گام دوم را تجربه کردند.

وی با اشاره به فراز و فرودهای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اسلام به این امید واهی تلاش می‌کنند تا بلکه حرکت مقاومت را کند کنند؛ لذا بر این اساس می بینیم فرمانده شجاع سپاه اسلام را به شهادت می رسانند اما به دو هفته نرسیده تمام جبهه‌های سوریه، یمن، عراق، لبنان همه رو به جلو حرکت می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه با اشاره به شهادت ۷۲ تن در هفتم تیر عنوان کرد: هر نظامی پس از این حادثه کارش تمام بود اما مردم و نظام با وجود همه حوادث تلخی که تاکنون روی داده، انقلاب را با سرعت بیشتری جلو می برند.

وی سپس با اشاره به زوال دشمن و جبهه صهیونیستی در رویارویی با جبهه مقاومت، گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل لبنان شکست می خورند و این در حالی است که روزی اگر در بیروت کسی سخنرانی تندی علیه اسرائیل می کرد چند ساعت بعد برای آن فرد یک انفجار رخ می داد اما چرا اکنون ساکت شدند زیرا می دانند اگر دست از پا خطا کنند مانند مرغی که دانه از زمین می چیند تمام تاسیسات و دستگاه‌های انها یکی یکی برچیده می شود.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به بدهی ۲۳ هزار میلیاردی خارجی امریکا تصریح کرد: در حالی که این کشور از فروش نفت خود امتناع می کرد اما امروز به یک فروشنده نفت خام تبدیل شده و مجبور شده تا تصمیم خود در ۲۰۱۴ مبنی بر عدم فروش نفت را بشکند زیرا هر روز بر بدهی‌های این کشور افزوده می شود؛ به عبارت دیگر آمریکا که روزی ادعای عبور از دهه فراصنعتی داشت امروز به خام فروشی ۳ میلیون بشکه نفت رسیده است و ۲۰ درصد درآمد خود را از فروش زغال سنگ سبک کسب می کند؛ این یعنی ابرقدرت صنعتی زغال فروش شده است.

وی همچنین بابیان اینکه امروز شاهدیم که امریکا برای عقب زدن رقیب تجاری خود دست به جنگ میکروبی می زند تا منافع خود را از دست ندهد، تصریح کرد: این کشور با اتمام هزینه ها و اتاق فکر خود در نهایت طرح معامله قرن را ارایه کرد که یک محصل دبیرستانی هم می‌داند، این طرح با شکست مواجه می شود بر این اساس موضوع مورد اشاره را می توان مضحک ترین طرح آنها دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به رتبه علمی ۱۵ ایران در میان کشورهای منطقه افزود: کشوری که نمی توانست خمپاره ۶۰ بسازد امروز ماهواره به فضا پرتاب می‌کند و ماهواره می‌سازد و در قدرت دفاعی، نظامی و امنیتی نیز به تصدیق دوست و دشمن در ردیف اول قرار دارد؛ البته راز این پیشرفت و تعالی تنها در انتخاب اسلام است.

وی با بیان اینکه آمریکا با در دست داشتن ۹۰ درصد از رسانه ها و تبلیغات جهان جزء منفورترین کشورها در دنیا است، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه گام اول را برداشته و گام دوم را نیز باید با تکیه بر ظرفیت های درونی و بیرونی بردارد.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.