فرمانده کل سپاه پاسداران:

روزی دشمنان آتش نیروهای مسلح ایران را در دریا و آسمان خواهند دید/ هیچ وعده بی‌عملی نداریم

سردار سلامی گفت: دشمنان اگر روزی نیت و نگاه بد به این سرزمین داشته باشند، آن روز آتش اصلی نیروهای ما را خواهند دید.

هادي نيوزک سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم الحاق ۱۱۲ فروند شناور موشک انداز به ناوگان مدافعان امنیت خلیج فارس در بندرعباس گفت: آنچه که امروز در نیروی دریایی و در قالب الحاق شناورهای جدید برگزار می‌شود، جلوه کوچکی از اثر شکوهمندی جهش تولید در قدرت دفاع دریایی نظام جمهوری اسلامی ایران است. امروز ساحل خلیج فارس شاهد جشن میلاد یک قدرت جدید است.

او بیان کرد: نقشه راه ما قوی شدن است و ما راه خود را با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی یافته‌ایم. قوی شدن منطق و آرمان و هدف و برنامه ما است.

سرلشکر سلامی گفت: بخش مهمی از قدرت نظامی دریایی ما ناشناخته است، جز مهم و خطرناک این قدرت پنهان است، دشمنان ما این قدرت را روزی خواهند دید که نیت و نگاه بد به این سرزمین داشته باشند و آن روز آتش اصلی نیروهای ما را در دریا و آسمان خواهند دید.

او افزود: رهبر معظم انقلاب اعتماد به نفس قوی را به ما تعلیم داده است ایشان رهبری دوراندیش، دشمن شناس و الهام یافته از وحی هستند که با اتکا به ایشان راه را به پیش می‌بریم، ملت ایران هم اطمینان داشته باشند ما از هویت و کرامت آنها پشتیبانی خواهیم کرد.

سردار سلامی گفت: آنچه می‌بینیم عرصه‌ای از تولید و تولد قدرت است و روز به روز با آرایه‌های جدید از قدرت روبرو می‌شویم، امروز قلمرو دفاعی خود را تا دوردست امتداد می‌دهیم نیروی دریایی ما ماموریت دارد با تاثیرگذاری و دفاع امنیت بخش به حفظ منافع ملی و تعقیب و انهدام دشمن در دور دست بپردازد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حرف ما با عمل هیچ تفاوتی ندارد، هیچ وعده بی‌عملی نداریم امروز ملت ایران در اوج عزت و کرامت قرار دارد این در حالی است که دشمن اضطراب سیاسی دارد اما در ایران در اوج سخت‌ترین شرایط، انتخابات با شکوه برگزار شد و در بستر آرامش و امنیت افتتاح یک مجلس انقلابی را شاهد بودیم، این مجلس با نشاط و انقلابی با روحیه استکبار ستیزی به پیش خواهد رفت و ما هم حامی آنها هستیم به ملت اعلام می‌کنیم ما پیشمرگان شما هستیم و اجازه تسلط دشمن به کشور را نخواهیم داد و آنها راهی جز عقب نشینی در برابر ملت ایران را ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.