حجت‌الاسلام «سعیدی» سالروز تأسیس «سازمان عقیدتی سیاسی ارتش» را تبریک گفت

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک گفت.

هادي نيوز:  حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی، فرارسیدن 24 مهر مصادف با سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«حضور مجموعه به نام عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح از الهامات الهی و از برکات پروردگار بر امام بزرگوار ما و مجموعه دست‌اندرکاران امور کشور بود». حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

جناب حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی (دام عزه)

سلام علیکم

پس از آن که اراده الهی بر آن تعلق گرفت که طاغوت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی با رهبری بی‌بدیل بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، جانفشانی‌های روحانیت و مردم مسلمان ایران و همراهی شایسته بدنه مردمی و مسلمان ارتش به ورطه سقوط و نابودی کشانده شود؛ ارتش جمهوری اسلامی نقش بارزی را در تثبیت انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان نظام نوپای اسلامی ایفا نمود. این ارتش تحول‌یافته و به انقلاب پیوسته با درایت پیامبر‌گونه حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) مزین به سازمانی مقدس و معنوی به نام «سازمان عقیدتی سیاسی» گردید تا علاوه‌بر تکامل سرمایه‌های دینی و معنوی کارکنان ولایت‌مدار و مردمی خود، نقش دین و معنویت را به‌عنوان قدرت واقعی در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت به جهانیان نشان دهد و اتصال کارکنان خدوم ارتش به ریسمان الهی را به منصه ظهور برساند.

فرارسیدن چهلمین سال تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقطعی از کمال و رشدیافتگی این سازمان مقدس می‌باشد. اینجانب ضمن تبریک ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی به رئیس و کارکنان محترم سازمان عقیدتی سیاسی، این روز عزیز را به همه فرماندهان و کارکنان ولایتمدار، خدوم و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات همه را در دستیابی به اهداف مقدس سازمان و ارتقاء روحیه معنوی و بصیرتی و جهادی ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) خواستارم.

علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا»

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.