در وصیت‌نامه شهید «گلشن قره‌آغاج» مطرح شد؛

ایجاد نفاق در داخل زمینه‌ساز حمله نظامی به کشور است

شهید محمدرضا گلشن قره‌آغاج در بخشی از وصیت‌نامه خود با اشاره به وجود عناصر منافق و سرمایه‌داران زالوصفت در کشور، آورده است: دشمن هیچ‌وقت از یک جبهه حمله نمی‌کند، بلکه از داخل روحیه را تضعیف کرده و نفاق می‌افکند و سپس از مرز‌ها وارد می‌شود.

هادی نیوز: شهید «محمدرضا گلشن قره‌آغاج» در ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۳۸ در تبریز متولد شد. وی با آغاز دفاع مقدس برای دفاع از خاک ایران اسلامی رهسپار جبهه‌های نور شد و پس از حضور در عملیات‌های متعدد در نهایت در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۱۳۶۲ در بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید

«والعصر، انّ الانسان لفی خسر، الّاالذین آمنوا و عملواالصّالحات وتواصو باالحق وتواصو باالصّبر» (قرآن کریم)

بنام خداوند بخشنده مهربان، قسم به عصر که انسان همیشه در خسارت و زیان است مگر آنان که ایمان به خدا آورده، نیکوکار شدند و به درستی و پایداری در دین یکدیگر را سفارش کردند.

سلام بر پیامبر اکرم رسول خدا (ص) و سلام بر علی (ع) وصی پیامبر و سلام بر فاطمه (س) دخت پیامبر و سلام بر امام حسن (ع) و سلام بر امام حسین (ع) سالار شهیدان و سلام بر ائمه اطهار.

سلام بر شهیدان و سلام بر رزمندگان توانمند اسلام و سلام بر تمامی مؤمنینی که در راه خدا جانفشانی می‌کنند.‌ ای امت شهیدپرور وصیتم را شروع می‌کنم با نام خدایی که خالق تمامی موجودات است، با نام خدایی که وعده پیروزی و نصرت به همه مسلمانان و به آنانی که در راه خدا و انسانیت قدم برمی‌دارند داده است و با نام خدایی که مستضعفان را وارثان اصلی و خلیفه خود در روی زمین قرارداده.

برادران عزیز، ما در راهی قدم گذاشتیم که برگشتی ندارد، مگر به جهنم، همچنان که یاران بی‌وفای امام حسین (ع) در شب عاشورا کردند و امام را تنها گذاشتند و خود را در آتش دنیا و آخرت هلاک کردند. آن‌طوری که در اول وصیتم آیه‌هایی از کلمات خدا را نوشتم که مؤمنین را به صبر و استقامت دعوت می‌کرد، برقراری یک حکومت عادل و اسلامی، صبر و استقامت و جانفشانی در برابر دشمنان اسلام و انسانیت می‌خواهد.

برادران عزیز، انقلاب ما برای برقرارکردن حکومت شروع شده که آن حکومت برای بارور شدن، خون و شهید می‌خواهد و انقلاب ما تا زمانی که دشمنان خود را در داخل و خارج از بین نبرده است، بارور و پرثمر نخواهد شد.

برادران عزیز، جنگ ما دو جبهه دارد. یکی در داخل و دیگری در خارج (همان جبهه مرزی) و نباید هیچ‌کدام از این دو جبهه را از یاد ببریم، که این دو هر یکی بر دیگری مقدم است، یعنی دشمن هیچ وقت از یک جبهه حمله نمی‌کند، بلکه از داخل روحیه را تضعیف کرده و نفاق می‌افکند و سپس از مرز‌ها وارد می‌شود.

برادران عزیز؛ همچنان که جبهه‌های مرزی را پشتیبانی می‌کنید از جبهه داخل هم نگهداری کنید. ما تا زمانی که در داخل مشکلاتی داشته باشیم و دشمنان بسیار اعم از منافق و یک عده معدود سرمایه‌دار، که خون این ملت مسلمان را می‌مکند و در شیشه می‌کنند، نمی‌توانیم در جبهه‌های خارجی پیروزی‌های اساسی کسب کنیم.

ممکن است به یاری خداوند متعال و با همّت رزمندگان در عملیات‌ها پیروز شویم، ولی این پیروزی‌ها در یک بعد و در یک جبهه است. پیروزی اساسی آن است که ما دشمن را در دو جبهه نابود کنیم و این جبهه داخلی است که جبهه‌های خارجی را پشتیبانی می‌کند و این جبهه باید از وجود دشمنان بی‌دین و چندچهره پاک و پاکیزه شود.

برادران عزیز امام امت و یاران باوفایش را از یاد نبرید و همیشه امام و رزمندگان را دعا کنید، همیشه پشت سر امام باشید و شعار همیشگی را از یاد نبرید: «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار».

در آخر به پدر و مادر و خواهر و برادرانم سلام می‌رسانم و از آن‌ها می‌خواهم که در شهادت من بیش از حد ناراحت نباشند که به مهمانی خدا شتافتم و خدا وعده میزبانی داده است و این راهی است که خود انتخاب کرده‌ام. از شما عاجزانه تقاضا دارم که مرا حلال کنید و از تمام دوستان و آشنایان نیز می‌خواهم مرا حلال کنند.

محمدرضا گلشن

۶۲/۷/۲۸

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.