مسعود گودرزی

ترویج «مکتب سلیمانی»؛ گامی محکم برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی

معرفی و ترویج مکتب سردار شهید «قاسم سلیمانی» گام بلندی در راستای صیانت از شعائر و آرمان‌های انقلابی و اسلامی است که باید با قدرت در جامعه دنبال شود.

هادی نیوز: از دلایل محبوبیت سردار سلیمانی در کنار جهاد ۴۰ ساله‌اش، اخلاص و تواضع و فروتنی بود که به رغم پایان جنگ و تمهید شرایط برای حضور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و سایر عرصه‌های مدیریتی هیچ‌گاه از رسالت اصلی خویش غافل نشد و همواره تلاش کرد در راستای مسوولیت قانونی و تخصصی خود فعالیت کند.

اخلاص در عمل، کار برای خدا، اخلاق‌مداری با وجود بالاترین جایگاه نظامی و سیاسی، توجه به خانواده‌های معظم شهدا به خصوص فرزندان شهدای مقاومت و از همه مهم‌تر تفکر بالای رزمی و نظامی و تلاش شبانه‌روزی برای آزادی جهان اسلام از سلطه استکبار جهانی و تکفیری‌ها عامل اصلی محبوبیت و شکوه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که باعث شده پس از عروج این شهید والامقام همچنان مردم در غم از دست دادن ایشان به سوگ بنشینند و در عزای سردار دل‌ها اشک ماتم بریزند.

حاج قاسم یکی از صد‌ها بزرگ‌مردانی است که در سایه مکتب امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی رشد کردند، به بلوغ رسیدند و جهانی را تحت تاثیر خود قرار دادند. حاج قاسم با شهادتش نشان داد راهی که او و یارانش در سراسر جهان از سال‌ها پیش آغاز کرده‌اند ادامه خواهد داشت؛ چراکه او بی تردید پایه‌گذار مکتب مقاومت است.

معرفی و ترویج مکتب سردار شهید «قاسم سلیمانی» گام بلندی در راستای صیانت از شعائر و آرمان‌های انقلابی و اسلامی است که باید با قدرت در جامعه دنبال شود.

جبهه مقاومت با پیروی از مکتب شهید سلیمانی در کشور‌های مختلف به‌خصوص کشور‌های منطقه، بسیار منسجم‌تر از گذشته شده است؛ آمریکای جنایتکار گمان می‌کند با شهادت سردار سلیمانی‌ها روحیه جبهه مقاومت در ادامه مسیر تضعیف می‌شود، در صورتی که رزمندگان این جبهه مقدس، با ایمان به خدا و اطاعت از ولی فقیه، مقتدرتر از گذشته در مسیر آزادگی و مبارزه با آمریکا و استکبار گام برمی‌دارند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.