دکتر قاسم حبیب زاده

بازیابی اعتماد عمومی

شروع و تثبیت انقلاب اسلامی و نظام سازی در جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مجموعه‌ای از نیروهای مستضعف جامعه بوده و در دهه‌های گذشته نیز هرگاه انقلاب و حاکمیت نیاز به مدافع داشته، باز اکثراً از همان طیف به یاری انقلاب آمده است.

هادی نیوز: شروع و تثبیت انقلاب اسلامی و نظام سازی در جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مجموعه‌ای از نیروهای مستضعف جامعه بوده و در دهه‌های گذشته نیز هرگاه انقلاب و حاکمیت نیاز به مدافع داشته، باز اکثراً از همان طیف به یاری انقلاب آمده است. با این حال وضعیت اقتصادی امروز جامعه به گونه ای است که تنها طیف مرفهین بی درد از این وضع راضی هستند، چرا که در حوزه زراندوزی و نوع زندگی تقریباً همه شرایط برای آنها مهیاست و هیچ مانعی در مقابل آن‌ها نیست، اما غالب طیف مستضعف در تنگنا و فشار اقتصادی قرار داشته و طبیعی است که تحمل آنها نیز نامحدود نخواهد بود.

 اکنون که زمینه و بستر گسترش عدالت اجتماعی بیش از گذشته فراهم گشته، چه کاری اولویت دار تر از اینکه با رسیدگی به مطالبات بر حق مدافعان اصلی امنیت کشور و خادمان ملت در برهه‌ای خطیر از قبیل تامین شغل، معیشت و ارتقای منزلت اجتماعی آنان، اعتماد این قشر عظیم به نظام اسلامی تقویت شود چراکه به تبع آن قدرت بازدارندگی نظام اسلامی مقابل هجمه های نرم و سخت دشمنان تقویت خواهد شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.