پیام تسلیت احزاب و شخصیت‌های سیاسی و دانشگاهی در پی رحلت آیت الله العظمی صافی

جمعی از احزاب، شخصیت‌های سیاسی و دانشگاهی با صدور پیامی ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

هادی نیوز: جمعی از احزاب، چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و دانشگاهی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای رحلت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید را تسلیت گفتند.

*پیام امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

درگذشت عالم جلیل القدر و مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی فضای ایران اسلامی و دل دوست‌داران آن مرجع تشیع را محزون کرد.

زندگی سراسر مجاهدانه، خالصانه و نورانی آن مرجع عالیقدر، مدافع حریم اهل بیت (علیهم السلام) و از استوانه‌های حوزه علمیه قم در تببین و ترویج اسلام و تلاش در تربیت شاگردان در حوزه‍های علمیه، الگویی ماندگار از آن بزرگوار برای عاشقان مکتب نورانی تشیع به یادگار گذاشته است.

یک عمر تلاش اثربخش برای عزت و عظمت مسلمین و تربیت شاگردان حوزه‍های علمیه و حضور موثر در مجلس خبرگان و شورای نگهبان و تالیف ده‍ها عنوان کتاب، فرازهایی از خدمات ارزشمند آن عالم بزرگوار است.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات از درگاه خداوند متعال برای آن عالم مجاهد و انقلابی، رحلت جانسوز  ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شاگردان، ارادتمندان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

 

* پیام حجت الاسلام موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

ارتحال ملکوتی شیخ الفقها، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف اللّه صافی گلپایگانی «قدس سره»، غمی جانکاه را بر دل های عاشقان و خیل مشتاقان نشاند.

ایشان عمر با برکتشان همراه با مرجعیت و فقاهت سپری شد و همواره زبان گویای معارف متعالی اسلام و بیان مصالح امت اسلامی بود و با روشن بینی و عطوفت به ترویج فعالیت های دینی، اجتماعی می پرداخت.

آثار متعدد علمی شاخص آن فقیه وارسته،معرف شخصیت و دغدغه های فکری و دفاع ایشان از مکتب اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» و تشیع علوی است و حضور علمی مقتدرانه معظم‌له در شورای نگهبان، موجب وزانت آن مجموعه و آرای فقهی ایشان مسبب اتقان بیشتر قوانین شد.

رحلت آن فقیه مجاهد و عالم ربانی را محضر حضرت ولی اللّه الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمى امام خامنه‌ای«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید، علمای‌اعلام، حوزه های علمیه، مقلدان و مردم قدرشناس ایران اسلامی، بیت معظم‌له و فرزندان برومندشان تسلیت گفته و برای آن فقیه وارسته، علو درجات و حشر با انبیاء و اولیای الهی را از درگاه خداوند منّان مسألت می نمایم.

* پیام سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور

هو الحی الذی لا یموت

یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات

رحلت مرجع عالیقدر، شیخ الفقهاء و المجتهدین، حضرت آیت‌الله‌ العظمی صافی گلپایگانی اعلی‌الله مقامه فی الجنة را به حضرت ولی الله الاعظم، رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عظام، علمای اعلام و امت اسلامی تسلیت عرض می کنم.

خداوند بر درجات آن عالم ربانی و فقیه صمدانی بیفزاید که عمر با برکت خود را در نشر مکتب اهل بیت عصمت و طهارت، تربیت شاگردان فاضل، تالیف آثار ارزشمند و خدمت به نظام اسلامی از جمله دبیری شورای نگهبان و عضویت در مجلس خبرگان گذراند.

رحمت واسعه‌ی الهی و این بشارت قرانی شامل حال آن راحل عظیم القدر باشد که: «لهم مایشاءون عند ربهم ذلک جزاء المحسنین.»

*  پیام تسلیت احمد وحیدی وزیر کشور 

قال رسول الله (ص): مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

ارتحال حزن انگیز مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که عمری در مسیر ارزش های الهی و انقلاب اسلامی مجاهدت کرد، موجب تاثر و تالم همه مومنین شد.

آن عالم فقید در طول دوران عمر با برکت خود تلاش و کوشش ارزشمند و ماندگاری در تبیین اندیشه های والای اسلام و تربیت شاگردان مکتبی و دفاع از آرمان بلند انقلاب اسلامی داشت.

ایشان همچنین در مسئولیت ها و سمت های مختلف به خصوص در نهاد شورای نگهبان که نخستین دبیری این نهاد انقلابی را برعهده داشت؛ منشا آثار و برکات ماندگار شد و با داشتن روحیه مردمی و انقلابی اهتمام بالا به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت اندیشه های اسلامی و دینی در بطن و بستر جامعه داشت.

اینجانب به سهم خود فقدان تاثر برانگیز این روحانی عظیم الشان را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه بزرگ روحانیت و مقلدان صدیق ایشان‌ تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن عالم بزرگ علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می نمایم.

* پیام علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام 

« بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ ۙ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

عروج ملکوتی مرجع عالیقدر و شخصیت برجسته و عالم جهان اسلام، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی، موجب تاسف و تالم گردید.

تلاش های بی نظیر، مبارک و پر افتخار این مرجع عالیقدر که عمر شریف و پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و  اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، تبیین ارزش ها و آموزه های دینی و اسلامی به کار گرفت، همواره چراغ راه روشن این مسیر بوده و هست.

ایشان  یار امام و رهبری و همواره مدافع ارزش ها و اهداف ارزشمند انقلاب و اسلام بودند.

اینجانب رحلت جانسوز آن فقیه ربانی و شخصیت متواضع و انقلابی را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مراجع معظم، حوزه های علمیه، علاقه مندان، شاگردان و بیت معظم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، غفران الهی مسئلت می‌نمایم.

* پیام جبهه پایداری انقلاب اسلامی

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال مدافع غیور حریم اهل بیت عصمت و طهارت، علیهم السلام، و زبان گویای دفاع از حق واحکام الهی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، قدس سره الشریف، و اعلی الله مقامه موجب تأسف و تألم گردید.

از برکات این مرجع عالیقدر سال ها تدریس و تحقیق در حوزه مقدسه قم و تربیت صدها محقق و تالیف ده‌ها اثر فاخر علمی و عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای نگهبان و دبیری آن با حکم امام خمینی بوده است.

حضور این عالم پارسا در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، مردمی و نقش آفرینی در صحنه‌های انقلاب اسلامی و همراهی با امامین انقلاب اسلامی درس آموز و الهام بخش و سخنان نغز و دلنشین ایشان در مسند خطبه و خطابه و وعظ و ارشاد راهنمای جویندگان مسیر سعادت بود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ارتحال این مرجع عالیقدر و فقیه برجسته را به محضر امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه علما، فضلا، اساتید، طلاب و روحانیون و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

* پیام تسلیت محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین 

رحلت مرجع عالیقدر جهان تشیع، شیخ الفقهاء، حضرت آیت‌الله‌ العظمی صافی گلپایگانی رحمه الله علیه را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه،  رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عظام و علمای اعلام و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض مینمایم.

امیدوارم که خداوند متعال به روح آن فقیه عالیقدر که عمر خویش را در نشر مکتب اهل بیت علیهم السلام، تربیت شاگردان ممتاز و خدمت به نظام اسلامی از جمله دبیری شورای نگهبان و عضویت در مجلس خبرگان گذراند، رحمت واسعه‌ الهی عطا فرماید. 

* پیام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام 

بسم الله الرحمن الرحیم

فقیه بزرگوار و عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نمونه ای والا از مسئولیت پذیری و تعهد عالمان دین بود که در عین بی توجهی به دنیا با پیگیری کم نظیر رویدادها از مسائل آن غفلت نداشت.

رهنمودها و پرسش های آگاهانه و به روز ایشان در ملاقات های حضوری که گاه با پیگیری تلفنی همراه بود گواه دلسوزی و تلاش عالمانه ایشان در دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

عمری پارسایی و مجاهدت در مسیر نورانی قرآن و اهل بیت علیهم السلام توشه گرانسنگ ایشان در محضر الهی است.

درود و سلام خدا بر ایشان و با پیامبر و خاندان گرامی اش محشور باد.

* پیام آیت‌الله فاضل گلپایگانی نماینده تهران در مجلس خبرگان

بِسم اللّه الرَّحمٰن الرَّحیم

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ الفَقیه ثَلُمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةً لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ»

عالم عامل و حجت کامل، ملاذ الاسلام و الأعلام آیت اللّه العظمی حاج شیخ لطف‌اللّه صافی گلپایگانی "طاب مثواه" در طول یک قرن عمر با برکت خویش، در پرتو مکتب نورانی اهلبیت "علیهم‌السلام" از انوار قدسیه الهیه سیراب و به فیض حقیقت نورانیه بار یافته بود. دانش فقه را قرین معرفت عمیق قلبی ساخته و پیوندی سرشار از نور ایمان با معبود و آخرین ذخیره الهی حضرت بقیة‌اللّه الأعظم "روحی و روحُ مَن سواه فداه" برقرار ساخته بود. منزلت و مرتبت عالمان دینی، نه در سیاهه کلمات و اصطلاحات بلکه برآمده از آن حقیقت نورانی در وجود متصل و بار یافته ایشان و شایسته تکریم و تجلیل مضاعف است.

اینجانب ضایعه محروم شدن بشریت به‌ویژه جوامع ایمانی از این وجود سراسر خیر و برکت و عروج آن پرتو انوار قدسی به سوی منبع اصیل و لایزال خویش را به محضر حجت اللّه المنتظَر "أرواحُنا فداه"، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، جمیع مؤمنان و ارادتمندان و مقلدان، به‌ویژه به بیت مکرم ایشان و بالأخص به رهرو طریقت فقهی آن مرجع معظم آیت‌الله حاج آقا حسن صافی گلپایگانی "دامت توفیقاته" تسلیت گفته، ضمن آرزوی صبر و أجر برای ایشان، همنشینی با نبیّ مکرم و اهلبیت "علیهم‌السلام" را برای آن فقید سعید از درگاه الهی مسألت دارم.

* پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌ مصطفی‌ رستمی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیئ الی یوم القیامه»

خبر ارتحال عالم جلیل القدر جهان اسلام و مرجع بیدار در راه دفاع از حق و اجرای احکام الهی و پاسدار مجاهد در دفاع از شعائر الهی و  حریم اهل بیت (ع)، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

عمر با برکت این مرجع عالیقدر، با تدریس علوم دینی در حوزه‌های علمیه و تربیت شاگردان، مولفان و محققان دینی مشحون بود. در کارنامه مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) حضور در میدان مبارزه با رژیم طاغوت و دفاع از انقلاب اسلامی و پذیرش مسئولیت‌های خطیری مانند عضویت در خبرگان قانون اساسی و دبیری شورای نگهبان ثبت شده است که نشان از مجاهدت و توجه بی‌وقفه ایشان به اجرای اسلام در شئون مختلف حکمرانی و اداره جامعه دارد.

اینجانب ضمن تسلیت مجدد این ضایعه بزرگ به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، فضلا، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان، از خداوند متعال برای آن مرد آسمانی و روشن ضمیر، علوّ درجات را طلب دارم و برای سایر بازماندگان، صبری جزیل را مسئلت می‌کنم.

* پیام تسلیت حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

 رحلت جانسوز فقیه دلسوخته اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، شیخ الفقهاء و المجتهدین، حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه، سوگی بزرگ و ثلمه‌ای جانکاه برای جهان اسلام و تشیع و خصوصا حوزه‌های علمیه است.

ایشان از الگوهای شایسته علم و معرفت و فقاهت بوده و در طهارت نفس و صداقت لسان و صراحت لهجه در دفاع از حریم آل‌الله‌علیهم‌السلام و تواضع و ساده‌زیستی کم نظیر بودند.

همراهی آن فقیه الهی و ولایی با نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب و نظام اسلامی و نقش موثر و ماندگار ایشان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی فراموش ناشدنی است.

اینک آن روح بلند و جان مصفا که همواره بیقرار داغ و سوگ اهل‌بیت  علیهم‌السلام و در سوز و گداز هجران و غیبت حضرت خاتم الاوصیاءعلیهم‌صلوات‌الله بود، در جوار موالیان کرامش میهمان و متنعم است و به آرامش ابدی در نزد ایشان باریافته است.

اینجانب به نیابت از ائمه مکرم جمعه و نمایندگان محترم ولی‌فقیه و اعضای ارجمند شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه رحلت تأسف‌بار آن فقیه عالی‌مقام و مرجع عظیم‌الشأن را به محضر امام‌زمان ارواحنافداه و مراجع معظم تقلید و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه،همچنین به بیت شریف حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد رضا گلپایگانی قدس‌الله‌نفسه و بخصوص بیت مکرم آن فقیه سفر کرده به ویژه آقازادگان مکرم ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم و علو درجات را برای آن بزرگوار و صبر و اجر را برای خاندان معظم و علاقمندان و دوستداران بی‌شمار ایشان از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله

* پیام حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت شیخ المراجع فقیه اهل البیت(علیهم السلام) حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (قدس سره)، باعث ناراحتی عمیق و اندوه فراوان شد. ایشان بیش از سی سال از عمر با برکت خویش را همراه با مرجعیت سپری کردند و چون چراغی در بسیاری از حوادث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، روشنایی بخش و امیدآفرین بودند.

این مرجع عالیقدر با روشن بینی، تیزبینی و مهربانی به تشویق فعالیت های دینی و اجتماعی و انکار ناراستی های فکری و عملی می پرداخت و همواره مصالح اسلام و انقلاب را در امور اولویت می داد.

دفاع قوی و غنی، علمی و فکری ایشان از تشیع، چهره ای مثال زدنی از این عالم ربانی ساخته بود که فقدان این چهره، ثلمه ای بزرگ به پیکره علوم دینی و اسلامی به حساب می آید. دفاع از انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشی ثابت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بود.

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (قدس سره) که سابقه ای درخشان در دفاع از استقلال حوزه های علمیه داشت، از فعالیت های سیاسی و اجتماعی نیز غافل نبود و با حضور در شورای نگهبان قانون اساسی در سالهای آغازین انقلاب اسلامی ایران، وزانت فقهی و حقوقی ویژه ای برای این شورا به ارمغان آورد.

اینجانب رحلت آن فقیه ربانی را به ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و مراجع معظم و حوزه های علمیه و ارادتمندان و مقلدان و فرزندان بزرگوار و خانواده محترمش تسلیت می گویم و برای روح آن فقیه سترگ حشر با اولیای معصوم را از درگاه خدای منان طلب می نمایم .

* پیام تسلیت اسداله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

بسمه تعالی

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلنه لا یسدها شی ء الی یوم القیامه

روح مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی قدس سره در آغاز دهه مبارکه فجر و در آستانه ماه پرفیض رجب به ملکوت اعلی پیوست.

بیش از یک قرن حیات پربرکت با تهذب و تعلم در محضر مفاخر فقاهت همچون آیات عظام بروجردی، حجت، سیدمحمدتقی خوانساری رضوان الله علیهم، تعلیم و تربیت شاگردان عالم و فرهیخته، همراهی با نهضت امام خمینی رحمه الله علیه، نمایندگی مردم شریف در مجلس خبرگان و دبیری شورای نگهبان، حمایت مستمر از نظام و رهبری، تألیف آثار فاخر و ارزشمند، سرودن اشعار وزین، ترویج فرهنگ مهدویت، احیای عزای فاطمی، بصیرت سیاسی و رسیدگی به محرومین، خصوصیات بارزی است که این فقیه وارسته به آن آراسته بود و ان شاءالله مأجور و ذخیره آخرتش باشد. 

ارتحال این مرجع گرانقدر را که ثلمه ای جبران ناپذیر است به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و علمای اعلام، بویژه بیت مکرم گلپایگانی، حوزه های علمیه و عمومی ارادتمندان و ملت شریف ایران و فرزندان بزرگوارشان تسلیت گفته، آرامش روح پاک آن فقید سعید را در جوار بارگاه مولایش حضرت سیدالشهدا علیه السلام و علو درجات و همجواری با انبیاء و اولیاء در جنت الاعلی و صبر و اجر برای خاندان معزا از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. 

* پیام تسلیت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی هم از دیگر احزابی بود که با انتشار پیامی رحلت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

إنا لله و إنا إلیه راجعون

عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ قَالَ قَالَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ ع الْمُؤْمِنُ الْعَالِمُ أَعْظَمُ أَجْراً مِنَ الصَّائِمِ الْقَائِمِ الْغَازِی فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ إِذَا مَاتَ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‏ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

با کمال تأسف و تأثر در نخستین ساعات بامداد امروز، مرجع عالیقدر جهان تشیع، بقیة السلف، شیخ الفقهاء و المجتهدین حضرت آیت الله صافی، دعوت حق را لبیک گفته به لقاء معبود خویش شتافت. معظم‌له که بیش از یک قرن عمر پربرکت خویش را صرف تعلیم و تعلّم معارف نورانی أهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین و فقه آل محمد سلام الله علیهم نمود؛ در طول دهها سال به تربیت شاگردانی همت گمارد که هر یک خود استوانه‌ای در اوساط علمی حوزه‌ها هستند. ایشان که از خواص شاگردان زعیم جهان تشیع حضرت آیت‌الله بروجردی رضوان‌ الله تعالی علیه محسوب می‌شد؛ از پیشتازان عرصه علم و عمل و سیاست بود.

معظم‌له که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی عضو مجلس خبرگان قانون اساسی و پس از آن به فرمان حضرت امام رضوان‌ الله تعالی علیه دبیر شورای نگهبان قانون اساسی بود؛ پس از برهه‌ای به قم بازگشته و به ادامه فعالیت‌های علمی خویش پرداخت. دهها تألیف علمی در معارف دین، تنها نمی از یم فعالیت‌‌های علمی حضرت آیت‌الله صافی در ترویج معارف نورانی دین مبین است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی این مصیبت مولمه را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولیعصر عجل الله فرجه، رهبری معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی، مراجع معظم تقلیددامت برکاتهم، اوساط حوزه‌های علمیه، تلامذة معظم‌له، بیت مکرم ایشان، و تمامی دوستداران مرجعیت و ایشان در اقصی نقاط جهان تشیع، تسلیت عرض نموده، علو درجات آن مرحوم را از ایزد منان خواستار است.

عاش سعیداً و مات سعیداً و حشره الله و ایانا فی زمرة محمد و آل محمدصلوات الله علیهم اجمعین و اسکنه فی افسح جنانه و تغمده بواسع رحمته

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.