اقدام صهیونیست‌ها علیه تهیه‌کننده برنامه «فلسطین، محرمانه‌زدایی» در پرِس تی‌وی

تهیه کننده برنامه «فلسطین، محرمانه زدایی» در پرس تی‌وی می‌گوید که افشاگری‌هایش درباره صهیونیست‌ها باعث خشم این رژیم و اقدامات علیه وی شده است.

هادی نیوز: «دیوید میلر» تهیه کننده برنامه «فلسطین، محرمانه‌زدایی» می‌گوید که به دلیل افشاگری‌هایش در این برنامه مورد حمله جنبش صهیونیستی قرار گرفته است.

تهیه کننده پرس تی‌وی درباره علت حملات اخیر صهیونیست‌ها علیه خود گفت: «من یک سخنرانی در مورد اسلام‌هراسی انجام دادم و گفتم بخشی از این مسئله مربوط به جنبش صهیونیسم است که به طور فعالانه مشغول نفرت پراکنی علیه مسلمانان است».

وی ادامه داد: «این حرف، آنها را ناراحت کرد. به همین علت برای یک سال و نیم در مورد من تحقیق و تفحص به راه انداختند که در نهایت در آن کاملاً از هرگونه اتهام یهودی ستیزی و موضوعات دیگر تبرئه شدم».

دیوید میلر گفت: «با این حال، دانشگاه برستول همچنان تحت فشار بود و بعد از آن نیز در یک نشست گفتم اتحادیه دانشجویان یهودی و جامعه یهودیان دانشگاه بریستول پشت حملات به من هستند. آن‌ها از من شکایت کرده بودند و دانشگاه دوباره، تحقیقات در مورد من را آغاز کرد و به این نتیجه رسید که در اتهام یهودی ستیزی بی گناه هستم اما گفتند برخی واژگانی را که استفاده کرده بودم و نحوه استفاده از آنها به خصوص واژه «حمله» نامناسب بود».

تهیه کننده برنامه «فلسطین محرمانه زدایی» پرس تی وی گفت: «آن‌ها در نهایت من را برکنار کردند. من حقایقی را گفتم که جنبش صهیونیستی دوست نداشت آن را بشنود و سه سال تلاش کردند از دست من خلاص شوند و موفق هم شدند».

وی ادامه داد: «سپس تهیه‌کنندگی برنامه «فلسطین، محرمانه زدایی» را در شبکه پرس تی وی برعهده گرفتم و این نیز به مذاق جنبش صهیونیستی خوش نیامد و تصمیم گرفتند راهی برای ادامه حملات خود به من پیدا کنند. به عنوان مثال، هفته گذشته حمله ای به ما شد که طی آن ادعا کردند من اتهامات وحشتناکی به یک فرقه خاص یهودی وارد کردم‎؛ فرقه‌ای که مشغول فعالیت‌های افراطی است و به گفته خود شین بت، آژانس اطلاعاتی اسرائیل، آنها عامل بیشتر حملات انتقام جویانه به فلسطینیان در کرانه باختری و شرق بیت المقدس هستند».

میلر در پایان گفت: «اما گفته شد این حرف که آن‌ها افراطی هستند اشتباه است زیرا اعضای این فرقه انسان های بسیار خوبی هستند. بنابراین، من یک رشته توییت زدم و شواهدی را رو کردم که آنها یک جنبش افراطی هستند که به برتری یهودیان اعتقاد دارد».

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.