گزارش‌ها از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در سوریه

نظامیان اشغالگر آمریکایی در پایگاه الشدادی واقع در شرق سوریه، هدف حملات راکتی گسترده قرار گرفتند.

هادی نیوز: منابع محلی بامداد یکشنبه از حمله راکتی به پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکا در استان «الحسکه» واقع در سوریه خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد که پایگاه «الشدادی» متعلق به اشغالگران آمریکایی در نوار مرزی عراق-سوریه هدف حملات راکتی گسترده قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

از سوی دیگر، خبرگزاری لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حال پرواز بر فراز «الهرمل» بوده همزمان و صدای انفجار از سمت سوریه شنیده می‌شود.

حدود دو هفته پیش نیز  صدای چندین انفجار از پایگاه غیر قانونی نظامیان تروریست آمریکایی در استان دیرالزور شنیده شد که برخی منابع دلیل آن را اصابت سه راکت به این پایگاه عنوان کردند.  

آمریکا در سال‌های گذشته به بهانه مقابله با تروریسم و داعش از شبه‌نظامیان جدایی‌طلب حمایت کرده و مناطق نفت‌خیز سوریه را تحت اشغال خود درآورده است. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ‌آمریکا پیشتر به صراحت گفته بود که حضور نظامیان آمریکا در سوریه به خاطر چاه‌های نفت است.

آمریکا علاوه بر نفت و گازوئیل به طور هفتگی مقادیر زیادی از غلات سوریه را برای مصارف نظامیان خود به کشورهای مجاور قاچاق می‌کند.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.