استخدام‌ها در انگلیس به دلیل ترس از رکود اقتصادی متوقف شد

بر اساس آخرین گزارش شرکت کی‌پی‌ام‌جی و کنفدراسیون استخدام انگلیس، فعالیت‌های مربوط به استخدام و رشد دستمزد در بریتانیا در ماه اکتبر و ابتدای دوره سه ماهه پایانی سال جاری میلادی به دلیل عدم اطمینان فزاینده در مورد چشم انداز اقتصادی کاهش یافت.

هادی نیوز: بر اساس آخرین گزارش شرکت کی‌پی‌ام‌جی و کنفدراسیون استخدام انگلیس، فعالیت‌های مربوط به استخدام و رشد دستمزد در بریتانیا در ماه اکتبر و ابتدای دوره سه ماهه پایانی سال جاری میلادی به دلیل عدم اطمینان فزاینده در مورد چشم انداز اقتصادی کاهش یافت.

کارشناسان می گویند که رکود اقتصادی بر بازار کار بریتانیا تأثیر گذاشته است و کارفرمایان برای استخدام نیروهای جدید مردد هستند.

این گزارش حاکی است که احتیاط کارفرماها برای استخدام به همراه کاهش تعداد کارجویان منجر به کاهش شدید تعداد مشاغل دائمی برای اولین بار در نزدیک به دو سال گذشته شده است.

نیل کاربری، مدیر اجرایی کنفدراسیون استخدام انگلیس، در این باره گفت: بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی در ماه‌های سپتامبر و اکتبر باعث شده است تا کارفرمایان در رویکرد خود نسبت به استخدام محتاط‌تر از دوران جنون طی اوایل سال جاری میلادی باشند. برای مثال، زمان لازم برای تصمیم‌گیری در مورد استخدام‌های دائمی افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، حداقل حقوق با کمترین نرخ در 18 ماه گذشته رشد کرد و تعداد افرادی که شاغل شدند برای اولین بار از فوریه 2021 کاهش یافت.

همچنین در این گزارش آمده است که بدتر شدن چشم انداز اقتصادی انگلیس برخی از کارفرمایان را در این کشور مجبور به ارزیابی مجدد برنامه های استخدام کرده است، در حالی که کمبود کارجویان نیز باعث کاهش استخدام شد.

بانک مرکزی انگلستان نیز مکرراً از مشاغل خواسته است تا برای کمک به مقابله با تورم دستمزدها را مهار کنند.

این بانک ماه هاست که نرخ های بهره را افزایش داده است زیرا تحلیلگران انتظار دارند که اقتصاد بریتانیا در طول سال آینده و احتمالاً تا سال 2024 به سقوط ادامه دهد.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.