گلرو: نیروهای مسلح نشان دادند که پیشرفت های دفاعی متوقف نمی‌شود

رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: در شرایطی که ایران در حوزه‌های مختلف با تهدیدات دشمنان مواجه است، آزمایش موفق دستاوردهای نیروهای مسلح بیانگر این است که راه پیشرفت ملت ایران تحت هیچ شرایطی متوقف نخواهد شد.

هادی نیوز: عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پرتاب موفق موشک ماهواره‌بر قائم 100 گفت: در سال‌هایی که دشمنان قسم خورده ملت ایران با وضع تحریم‌های گسترده به دنبال به زانو درآوردن ایرانیان بوده‌اند، دانشمندان کشور در صنایع دفاعی نیروهای مسلح بویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران با تلاش‌های شبانه‌روزی خود با دستاوردهای ارزشمند خود قلعه‌های امنیت ملی را مستحکم‌تر کردند. 

وی افزود: مجلس و بویژه کمیسیون امنیت ملی قویاً اعتقاد دارد که با توجه به نقش انکارناپذیر دستاوردهای دفاعی در قدرت بازدارندگی و تامین امنیت کشور، باید اهتمام ویژه‌ای در حوزه اختصاص بودجه به تولید و تجهیز کشور در حوزه دفاعی گذاشته شود. 

پرتاب موفق ماهواره‌بر قائم 100 یکی از صدها تکنولوژی راهبردی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما بود، گفت: پیام این اقدام  به دشمنان، اقتدار ایران در حوزه دفاعی خواهد بود. در شرایطی که ایران در حوزه‌های مختلف با تهدیدات دشمنان مواجه است، آزمایش موفق دستاوردهای نیروهای مسلح بیانگر این است که راه پیشرفت ملت ایران تحت هیچ شرایطی متوقف نخواهد شد. 

علاوه بر این پرتاب موفق ماهواره‌بر قائم 100 این پیام را به کشورهای متخاصم می‌دهد که حتی فکر تجاوز و دست‌درازی به ایران را در سر خود نپرورانند. البته پاسخ ایران به شیطنت‌ احتمالی دشمنان تنها محدود به ظرفیت موشکی نمی‌شود و امروز در حوزه تولید پهپادهای راهبردی نیز جمهوری اسلامی جزو قدرت‌های شناخته شده در دنیا مطرح است. 

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.