شهر صهیونیستی «اشدود» در کثافات فاضلاب

اختلال در سیستم صنعتی پمپاژ مدیریت فاضلاب شهر اشدود سبب شد تا مقادیر زیادی از فضولات انسانی به سطح شهر نفوذ و منظره‌ای مشمئزکننده را برای ساکنین این شهر رقم زد.

هادی نیوز: ورود فضولات انسانی به تصفیه خانه آب شهر اشدود در سرزمین‌های اشغالی زنگ‌های خطر را به منظور هشدار از وقوع یک فاجعه انسانی زیست‌محیطی در این شهر به صدا درآورد.



بنابر اعلان خبرگزاری «اشدودنت» اختلال هفته گذشته در سیستم صنعتی پمپاژ مدیریت فاضلاب شهر اشدود سبب شده تا ضمن ترکیدگی لوله‌ها مقادیر زیادی از فاضلاب بدون زه‌کشی به سطح شهر نفوذ کند و از آنجا به رودخانه لاکیش راه پیدا کند.



آلودگی زیست‌محیطی ناشی از این حادثه سبب شد تا مقادیر قابل توجهی از فضولات انسانی در طول ساحل شهر اشدود پدیدار شود که سبب اعتراض شدید اهالی این شهر شده است. ساکنین شهر ضمن تماس با واحد مدیریت بحران شهرداری اشدود مراتب اعتراض خود را نسبت به بی‌کفایتی مسئولین در مدیریت این بحران ابراز داشتند.



ساکنین شهر اشدود با اشاره به استقرار دوربین‌های مداربسته شهرداری در منطقه ساحلی شهر خواستار پاسخگویی مقامات مسئول در مورد دلایل تاخیر 24 ساعته به منظور حل این مشکل شده‌اند. به گفته شاهدان محلی، شهرداری ساعت‌ها پس از آغاز این بحران و پس از سپری شدن یک شبانه روز تمهیدات خود را به منظور جمع‌آوری فضولات و فاضلاب شهری آغاز کرده است.

مقامات محلی از پاسخ‌گویی به هرگونه پرسش در مورد احتمال ورود فضولات انسانی به تاسیسات تصفیه آب شهری اشدود خودداری کرده‌اند. این در حالی است که ساکنین این شهر با انتشار تصاویر مشمئزکننده ورود فضولات انسانی به سطح شهر از احتمال بالای ورود این حجم از آلودگی به تاسیسات تصفیه آب شهر اشدود خبر می‌دهند.

 

اشدود در هفته‌های اخیر شاهد وقوع بسیاری از فجایع زیست‌محیطی همچون انفجار در آزمایشگاه صنعتی و وقوع آتش سوزی در پالایشگاه مرکزی و انتشار گازهای سمی و خطرناک در سطح شهر بوده که باعث شده بسیاری از ساکنین درصدد مهاجرت از این شهر باشند. 

 

 

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.