طوفان زمستانی در آمریکا همچنان قربانی میگیرد

منابع خبری آمریکایی اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان زمستانی در این کشور به بیش از 60 نفر افزایش یافته است.

هادی نیوز: منابع خبری آمریکایی روز سه شنبه خبر دادند که تعداد قربانیان طوفان زمستانی در این کشور به بیش از 60 نفر افزایش یافته است.

برخی منابع خبری این تعداد را تا کنون 64 نفر اعلام کرده اند هر چند که بر اساس گفته مقامات آمریکایی، این تعداد همچنان افزایش خواهد یافت.

بر اساس گزارش ها، در پی ادامه وخامت اوضاع جوی در آمریکا، دست کم 2 هزار و 900 پرواز در این کشور لغو شده است.

به گزارش شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز»، «مارک پولونکارز» مدیر اجرایی این شهرستان در کنفرانسی خبری گفت انتظار می‌رود تعداد تلفات توفان هیولایی با توجه به ادامه بارش برف در این شهرستان و غیرقابل عبور شدن بسیاری از راه‌ها از جمله بسیاری از مناطق بافلو، افزایش یابد. 

عصر دوشنبه (۲۶ دسامبر) بایرون براون شهردار «بافلو» گفت که دستکم ۱۸ نفر در این شهر جان خود را از دست داده‌اند. جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه اعلام وضع اضطراری برای نیویورک را تایید کرد که به آژانس مدیریت اضطراری فدرال اجازه می‌دهد تلاش‌های امدرسانی در مناطق متاثر را هماهنگ کند. 

به گفته شهردار بافلو، کولاک و تگرگ ۲۰ هزار مشترک را بدون برق گذاشته بود اما تا عصر دوشنبه (به وقت محلی) این تعداد به کمتر از ۱۰ هزار نفر رسید.

در همین حال به گزارش راشا تودی، غارتگران پس از توفان برفی در بافلو نیویورک وارد مغازه‌ها شدند. برخی از صاحبان فروشگاه‌ها به رسانه‌ها گفتند مجبور شدند برای جلوگیری از غارت، شب را در آنجا بمانند. به گفته پلیس تاکنون چند مظنون در این ارتباط بازداشت شده است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.