هشدار شدیدالحن فرمانده کل سپاه به هتاکان ‌قرآن/ از امروز مخفیانه زندگی کنید

فرمانده کل سپاه با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارداشت: شکوه و عظمت قرآن چنان باشکوه و برای دشمنان کورکننده است که آنان تاب تحمل قرآن را هم ندارند و به آن اهانت و جسارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد گفت: به کسانی که قرآن را آتش زدند می‌گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد. از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر ده‌ها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما امروز حافظان اسلام ، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم، به کسانی که قرآن را آتش زدند می‌گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده آنها چراغ راه ما هستند، تصریح کرد: باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می‌کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می‌آموزیم؛ جوانان در معرض توطئه‌های سنگین دشمن هستند؛ دشمن تلاش می‌کند دین‌گریزی را در میان جوانان رواج دهد و به جای آن شخصیت بی هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.

سردار سلامی با بیان اینکه سپاه حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام است عنوان کرد: سپاه منادی عدالت و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده و اگر سپاه نبود تا امروز نمی‌توانستیم از عظمت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: اراده منافقین و کافران بر این است که می‌خواهند نور خداوند را با کلامشان خاموش کنند اما خداوند نور خویش را تعالی می‌بخشد و نمی‌گذارد به اهداف شوم خود برسند.

سردار سلامی ادامه داد: جبهه حق مردمانی هستند که می خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام را جاری و یاد خدا را در دلها زنده می کنند، از پاکیزگان، مطهر و پاک کننده هستند.خانه های آنان دروازه هایی برای بهشت است، چون نه تنها قرآن را در خانه می خوانند و آن را حفظ می کنند و کلماتش را به خاطر می سپارند، بلکه خود تجلی نطق قرآنی می‌شوند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب اسلامی و امام راحل آمدند تا احکام خدا را برای مردم بخوانند، در حالی که دین گریزان می خواستند فرهنگ و ارزشهای مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند که هنوز این جبهه جنگ جدی است، این انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.