معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

راه مقابله با توطئه دشمنان جهاد تبیین است

سردار نقدی گفت: راه مقابله با توطئه دشمنان جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها نسبت به آن تاکید کردند و آن را فریضه‌ای فوری برشمردند.

 سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه در مراسمی که به‌مناسبت دهه فجر و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مجاهدت شهدا توانست در برهه‌های مختلف به پیروزی برسد و مسیر رشد و تکامل خود را ادامه دهد.

سردار نقدی افزود: دشمنان هیچ‌گاه دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی کنار نخواهند گذاشت و با نقشه‌های شیطانی خود در برابر انقلاب اسلامی خواهند ایستاد تا مانع از پیشرفت این انقلاب شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) نیز با فتنه‌های زیادی مواجه بودند، ابراز داشت: اگر قرار است پرچم عدالت را بلند کنیم، باید سختی‌های بسیاری را متحمل شویم و این آرمان بزرگ به راحتی محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه کشور هستیم و در حوادث اخیر دیدیم که چگونه میلیارد‌ها دلار هزینه کردند تا با عملیات روانی و القا دروغ، ملت ما را تحت فشار قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ابراز داشت: با وجود همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، اما ملت ما دست از انقلاب و ولی خود بر نداشتند که در طول تاریخ نیز رابطه این چنینی بین امت و ولی بی سابقه بوده است.

لزوم دستیابی به قدرت روزافزون جهت مقابله با دشمنان

وی با تأکید بر لزوم دستیابی به قدرت روزافزون اظهار داشت: اگر قرار است در برابر فتنه‌ها و چالش‌های بزرگ دشمنان ایستادگی و مسیر پیشرفت را دنبال کنیم و خواسته‌های دشمنان و استکبار را عمل نکنیم، باید به قدرت دست پیدا کنیم.

سردار نقدی ادامه داد: مسائلی همانند حقوق بشر، موضوعات اقتصادی، تقلب در انتخابات و حقوق زن و مرد از جمله پوشش‌های دشمنان برای جنگ و مقابله با ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با انتقاد از سکوت برخی افراد تأثیرگذار جامعه در حوادث اخیر افزود: این افراد به دشمن کمک می‌کنند تا باطل را در لباس حق به مردم نمایش دهند.

وی بیان داشت: در انتخابات سال ۸۸ شاهد بودیم که فتنه ایجاد شده با پوشش تقلب انتخابات بوده است و تقلب، رمز آشوب فتنه گران بوده است.

سردار نقدی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و افزود: مرگ طبیعی یک فرد بهانه‌ای برای آغاز فتنه‌ها بود در و موجب شد تا اغتشاش و ناامنی در کشور ایجاد شود.

وی بیان داشت: در حادثه فوت خانم مهسا امینی دروغ‌پردازی کردند و به ایجاد اغتشاش در کشور دامن زدند.

سردار نقدی در ادامه ابراز داشت: راه مقابله با توطئه دشمنان جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بار‌ها و بار‌ها نسبت به آن تاکید کردند و آن را فریضه‌ای فوری برشمردند.

وی عنوان کرد: قدرت آمریکا رو به افول است و اقتصاد این کشور در برابر چین مغلوب شده و سالهاست که می‌گویند حزب‌الله و حماس باید از بین برود، اما این دو در حال رشد و قدرت نمایی هستند.

آمریکا مفتضحانه کشور افغانستان را ترک کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: آمریکا مفتضحانه کشور افغانستان را ترک کرد و حتی نتوانست بسیاری از عوامل و جاسوسان خود را از این کشور خارج کنند.

سردار نقدی در ادامه ابراز داشت: توطئه و نقشه‌های دشمنان برای ایران اسلامی قطعی است و ادامه خواهد داشت و راه عبور و مقابله با فتنه دشمنان جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دچار اشتباه محاسباتی هستند، گفت: آنان به دنبال بی‌دینی در کشور هستند، اما هنوز نفهمیدند که ایران یک کشور مذهبی است و با برهنگی نمی‌توانند یک نهضت عمومی راه بیاندازند.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.