معاون سیاسی سپاه مطرح کرد:

مردم برای دفاع از هویت ایرانی اسلامی تمام قد ایستادند

مردم ایران در 22 بهمن سال 1401 نشان دادند انقلاب متعلق به آنهاست و هیچ فرد و گروهی و هیچ توطئه ای نمی تواند آرمان هایشان را خدشه دار کند.

یدالله جوانی در خصوص شگفتی آفرینی مردم ایران در یوم الله 22 بهمن گفت: مردم ایران در شرایطی حضور شگفتی ساز و حداکثری درراهپیمایی 22 بهمن 1401 از خود به نمایش گذاشتند که دشمن ماه هاست با فعالیت های رسانه ای و جنگ شناختی به دنبال عدم حضور مردم در 22 بهمن و بی توجهی مردم به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بود تا از این موضوع دستاویزی برای تحقق اهداف ضد مردم ایران درست کند. آنچه دراین موضوع حائز اهمیت است اینکه توطئه دشمن فقط به این موضوع مهم ختم نشد، چرا که دشمن ماه ها قبل از بهمن برای بی ثبات سازی کشور و راه اندازی جنگ داخلی در جای جای ایران عزیز طرح و برنامه آماده کرده و هزینه های زیادی صرف تحقق این موضوع کرده بود.

وی در این باره افزود: به عنوان نمونه اغتشاشات مهر ماه از جمله مواردی است که دشمن برای بی ثباتی کشور کلید زد تا به گمان خود بتواند نقشه سوریه سازی را این بار در ایران اجرا و پیاده کند. به بیان دیگر می توان گفت دشمن برای نیمه دوم سال 1401 برنامه های زیادی تدارک دیده بود با این تصور که در پایان سال جاری براندازی را رقم زده باشد.

سردار یدالله جوانی در این باره خاطر نشان کرد: علی رغم صرف هزینه ها و زمان زیادی که دشمن برای تحقق اهداف ضد ایرانی اسلامی خود به کار گرفته بود، عدم همراهی مردم ایران با جریان اغتشاش گر و برانداز و ایستادگی در برابر عوامل دشمن و فریب خوردگان، مردم ایران امروز به جهانیان نشان دادند آماده شگفتی آفرینی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بودند به طوری که براساس برآوردها جمعیت بی مثالی در بسیاری از استان ها دراهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند تا پیام وحدت، انسجام و همدلی خود را به گوش جهانیان برسانند و بر وفاداری به آرمان های امام و شهدا تاکید کنند موضوعی که نشان دهنده اوج بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این باره تصریح کرد: علی رغم وجود نارضایتی هایی به برخی مسائل اقتصادی کشور اما مردم نشان دادند آگاهانه در برابر توطئه و فتنه هایی که هدفی جز ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را ندارد می ایستند و همچنان پای آرمان های انقلاب هستند. مردم ایران در 22 بهمن سال 1401 نشان دادند انقلاب متعلق به آنهاست و هیچ فرد و گروهی و هیچ توطئه ای نمی تواند آرمان هایشان را خدشه دار کند.

سردار یدالله جوانی با بیان دلائلی که منجر به حضور حداکثری مردم در 22 بهمن سال جاری شد گفت: مردم با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همچنان پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند به این معنا که هجمه های دشمن در آنها کارگر نمی افتد. از سوی دیگر عفو مقام معظم رهبری نیز موید این موضوع است که اگر چه طی ماه های گذشته شاهد ناآرامی هایی در کشور بودیم و برخی فریب توطئه های دشمن را خوردند اما رهبر انقلاب به عنوان پدر امت و ملت این افراد را مورد عفو پدرانه خود قرار دادند چرا که دشمن اصلی ما استکبار جهانی است و این فرزندان، جونان و آینده سازان ایران اسلامی هستند بنابراین عفو رهبری این پیام را به دنیا داد که مردم ایران بخصوص جوانان باید در فضای وحدت وهمدلی از اتحاد ملی، انسجام، یکپارچگی، تمامیت ارضی، استقلال و امنیت کشور دفاع کنند.

سردار جوانی توضیح داد: بی تردید دشمن با زمینه سازی برای کلید خوردن اغتشاشات به دنبال آن ست تا فضیلت هایی مثل یکپارچگی و امنیت ایران را نشانه برود در حالی که مردم با حضور  پررنگ خود در صحنه نشان دادند همواره از ارزش های دینی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

سردار یدالله جوانی در این قسمت از موضوع با اشاره به وظایف مسوولین در قبال ملت بزرگ ایران خاطر نشان کرد: به دلیل تحریم ها و سوء مدیریتی که در سال های گذشته صورت گرفته شاهد چالش هایی در اقتصاد کشور هستیم، مشکلاتی که رهبرمعظم انقلاب در بیانات اخیر خود بدان اشاره و   تصریح نمودند که اتفاقا دشمنان با توسل به برخی از مشکلات موجود بخصوص در بخش اقتصادی و معیشتی تلاش می کند زمینه نارضایتی را در کشور رقم بزند و با توسل به این موضوع  نقشه های خود را پیاده کند. مساله مهم این است که مردم شریف ایران با وجود مشکلات اقتصادی در دام توطئه دشمن نیفتادند یعنی مردم ایران به دلیل وجود مشکلات اقتصادی با دشمن همراه نمی شوند چرا که آنها تبلور تام نجابت و ایستادگی در صحنه حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی هستند به همین دلیل مسوولین کشورباید قدردان و شاکر چنین مردمی باشند و با همت مضاعف هدفی جز رفع مشکلات مردم را درذهن نپرورانند.

سردار یدالله جوانی خاطر نشان کرد: در این موضوع شکی نیست دشمن کمترین علاقه ای به حل مشکلات ایران ندارد به همین خاطر بر مسوولین واجب است شبانه روز برای حل مشکلات تلاش کنند، مشکلاتی که خوشبختانه حل شدنی است و با تحقق سیاستهایی از جمله اقتصاد مقاومتی و استفاده از پتانسیل های مردمی می توان بسیاری از چالش ها ومطالبات مثل ایجاد اشتغال را پاسخ گفت.

وی در این باره افزود: اگر مسوولین همت بیشتری برای حمایت از تولید کنندگان داشته باشند با راه اندازی بنگاه های تولیدی تعطیل شده یا استفاده کامل از ظرفیت بنگاه هایی که با ظرفیت های پایین تری کار می کنند به خرج دهند، قطعا بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور حل می شود. بهبود فضای کسب و کار و حمایت از فعالیت های دانش بنیان در سالی که به این عنوان مزین شده در حل مشکلات اقتصادی جامعه موثر خواهد بود.

 سردار یدالله جوانی گفت: مسوولین باید به این موضوع مهم واقف شوند که زمینه سازی و بستر سازی برای ورود مردم به عرصه های مختلف اقتصادی و مردمی سازی اقتصاد شگفتی ساز میشود چرا که بخش عمده ای از موفقیت های کشور در بخش های مختلف مرهون استفاده از ظرفیت های مردمی است.

وی در این باره تاکید کرد: استفاده از ظرفیت پایان ناپذیر و توان و امکانات بالای مردمی اقتصاد ایران را توسعه یافته و شکوفا می کند به همین دلیل مسوولین در رفع محدودیت ها و موانع باید تلاش کنند تا خواست مردم ایران در حوزه های اقتصادی به سرعت محقق شود چرا که ملت ایران مستحق بهترین ها هستند.

سردار یدالله جوانی در این باره خاطر نشان کرد: حضور شگفتی آفرین مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر صدق کلام امام خمینی(ره) را به ما بیش از پیش اثبات کرد که مردم ما از مردم زمان رسول خدا (ص) بهتر هستند. مردمی که علی رغم وجود فشارها و عملیات روانی طراحی شده از سوی دشمن در صحنه تمام و کمال حاضر شدند و برای دفاع از هویت ایرانی اسلامی و موجودیت خود تمام قد ایستادند. مردمی که می دانند دشمن با ملتی دشمنی دارد که در بیش از چهار دهه گذشته یگانه حامی جمهوری اسلامی بوده اند و برای تحقق تمدن سازی اسلامی و قرار گرفتن بر قله های عزت و افتخار بسیار تلاش کرده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت و گو خاطر نشان کرد: مسوولین برای قدردانی از ملت ایران باید به شدت کار کنند و زمینه افزایش رفاه در جامعه را بخصوص برای اقشاری با دستمزد پایین که توانایی تامین معیشت خود را به  صورت کامل ندارند فراهم کنند. قطع به یقین هیچ خدمتی بالاتر از رفع مشکلات مردم مقدس نیست لذا باید تمام همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه به کار بگیریم .

منبع: سایت بصیرت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.