آیت‌الله خاتمی: افرادی که در مسمومیت دانش‌آموزان نقش داشتند مفسد فی‌الارض و حکمشان اعدام است

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مسئله مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان، گفت:آنچه مقام معظم رهبری فرمودند، مبنای فقهی دارد. زیرا کسانی که این کارها را می‌کنند، مفسد فی‌الارض هستند و حکمشان نیز اعدام است.

هادی نیوز: آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (۱۹ اسفند ماه) که در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: از سفارش‌هایی که در عصر غیبت تکلیف ماست، حفظ دین و ایستادن پای آن است.

وی با بیان اینکه دینداری در عصر غیبت بسیار سخت است، ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) فرمودند؛ یاران امام زمان (عج) دین‌شان را به سختی نگه می‌دارند. ان‌شاالله خداوند توفیق دهد تا دین‌مان را همیشه حفظ کنیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، گفت: از صفاتی که قرآن مکرراً برای ذات مقدس ربوبی بیان کرده قدرت بی‌پایان خداوند است. آیات فراوانی در این زمینه در قران کریم وجود دارد از جمله اینکه قدرتمندان باطل را در هم شکستیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به مسئله مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان، گفت: مقام معظم رهبری در روز  درختکاری فرمودند: کسانی که دست به این کارها می‌زنند چه عامل، چه مسبب، باید حکم اشد مجازات برایشان داده شود و این حکم باید اجرا شود. علاوه بر این فرمودند که دیگر در رابطه با اینان، عفوی نیز در کار نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، تأکید کرد: آنچه مقام معظم رهبری فرمودند، مبنای فقهی دارد. زیرا کسانی که این کارها را می‌کنند، مفسد فی‌الارض هستند و حکمشان نیز اعدام است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.