شکایت از ضریح متبرک سیدالشهدا(ع)!

روزنامه «جمهوری اسلامی» در شماره جدید خود، مطلبی را با عنوان: «آیا امام حسین به ایجاد مشكلات برای مردم رضایت دارند؟!» به چاپ رساند كه موجبات اعتراض و تأسف مردم مسلمان خوزستان را برای گردانندگان این روزنامه به دنبال داشت.

 روزنامه «جمهوری اسلامی» در شماره جدید خود، مطلبی را با عنوان: «آیا امام حسین به ایجاد مشكلات برای مردم رضایت دارند؟!» به چاپ رساند كه موجبات اعتراض و تأسف مردم مسلمان خوزستان را برای گردانندگان این روزنامه به دنبال داشت. نویسنده این متن سخیف در این مطلب عنوان داشته كه مردم ولایتمدار خوزستان از ترافیك به‌وجود آمده به‌دلیل بازدید از ضریح متبرك حضرت سیدالشهداء(ع) به دفتر این روزنامه شكایت كرده‌اند!  این مطلب در حالی با عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در اهواز به چاپ رسیده است كه شهرهای مختلف خوزستان که شاهد حضور میلیون‌ها عاشق اباعبدالله بود، میزبان ضریح متبرك حضرت اباعبدالحسین (ع) بوده‌اند.

 سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان این اهانت سخیف به حضور میلیونی مردم ولایتمدار اهواز در استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع) را محكوم کرد و مجازات هرچه سریع‌تر نگارندگان این متن را خواستار شد و در بیانیه‌ای نوشت: «نویسنده این متن جاهلانه، دانسته یا ندانسته به شور و شعور حسینی میلیون‌ها عاشق حضرت سیدالشهداء(ع)، خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان توهین کرده است. روزنامه جمهوری اسلامی باید هرچه سریع‌تر از ملت شریف ایران به‌دلیل انتشار این مطلب موهن عذرخواهی كرده و یا عنوان «اسلامی» را از نام روزنامه خود حذف نماید تا محلی كه بنا دارد به اعتقادات مذهبی اهانت كند، نام اسلام را یدك نكشد.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.