حاشیه‌ هایی از همایش جبهه پایداری

همایش تبیین ریشه‌های گفتمانی 9 دی با حضور آیت‌الله مصباح و اعضای جبهه پایداری عصر دوشنبه در تالار شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود که در ادامه می‌آید:

 

* در این مراسم آیت‌الله مصباح، حداد عادل، حجت‌الاسلام آقاتهرانی،‌لنکرانی،‌محصولی،‌روانبخش، میثم نیلی، حسینیان، سقای بی‌ریا،‌ حجت‌الاسلام رجبی، نوباوه و برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی حضور داشتند.

* اکثر خبرنگاران که در راس ساعت 14:30 برای پوشش برنامه به دانشگاه تربیت مدرس آمده بودند، با سالن مملو از جمعیت مواجه شده و ناچار شدند که در گوشه و کنار سالن اقدام به پوشش همایش پایداری کنند.

* حضور رسایی و کوچک‌زاده نمایندگان مردم تهران که دیگر البته عضو شورای مرکزی این جبهه نیستند، از نکات جالب این همایش بود.

* مجری این برنامه حسن حمیدزاده از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری بود، آیت الله رجبی قائم مقام موسسه امام (ره) نیز اولین سخنران این همایش بود.

* حضور حداد عادل در این همایش از نکاتی بود که در اولین لحظه ورود از چشم تیزبین خبرنگاران و عکاسان پنهان نماند.

*‌ هنوز زمان زیادی از برنامه نگذشته،اکثر عکاسان برای پوشش تصویری ورود آیت‌الله مصباح به دانشگاه تربیت مدرس از سالن همایش خارج شدند، آیت‌الله مصباح نیز با استقبال اعضای ارشد جبهه پایداری و شعار «صل علی محمد عمار رهبر آمد» وارد سالن شدند.

 

 

* پیش از سخنرانی آیت‌الله مصباح، کافی از شعرای آیینی اقدام به شعر خوانی در محضر ایشان کرد که با استقبال حضار مواجه شد.

* رفته رفته فشردگی جمعیت به جایی رسید که برخی از حضار مجبور شدند همانند همایش‌های انتخاباتی جبهه پایداری در زمان انتخابات مجلس، روی سِن بنشینند،‌طوری که برخی اعضا همچون روانبخش،‌جلالی و میثم نیلی نیز از حضار سِن نشین بودند!

* پس از پایان مراسم که خبرنگاران به دنبال مصاحبه با اعضای جبهه پایداری بودند،‌حداد به خدمت آیت‌الله مصباح رسیده و ابراز ارادت کرد.

* با توجه نطق اخیر رسایی در نقد عملکرد هاشمی در صحن علنی مجلس، پس از پایان مراسم، یکی از بانوان حاضر در همایش شعارهایی در حمایت از رسایی سر داد.

 

* حضور بهمن‌ دان از بازیگران سینما و تلویزیون در همایش جبهه پایداری نیز از نکات جالب این همایش بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.