پشت پرده شبکه‌های فاسد مجازی‌ای که سپاه منهدم کرد!

...

 

پس از آنکه سپاه بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی و هدف قرار دادن نهاد خانواده در سطح کشور را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها را دستگیر کرد، معلوم شد این شبکه‌ها با سوءاستفاده از بستر اینترنت و با حمایت پنهان و غیرمستقیم دولت‌های غربی، توانسته بودند طی دو سال فعالیت در پوشش موضوعات فرهنگی- اجتماعی، در قالب حدود 350 صفحه، تعداد قابل توجهی از کاربران را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مخاطب خود قرار دهند. این شبکه‌ها عموماً در جریان‌های رسانه‌ای که بیگانگان هدایت آن را به عهده داشتند، فعال بودند و رسانه‌های ضدانقلاب از آن‌ها سوءاستفاده می‌کرد.

در همین رابطه یک منبع آگاه گفت: این شبکه‌ها با جذب دختران و زنان جوان به‌ویژه دختران شهرستانی، زمینه قاچاق این دختران به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را فراهم می‌کردند(!) و در ادامه، با انتشار فیلم‌های غیراخلاقی از آن‌ها، آبروی این افراد را می‌ریختند تا دیگر نتوانند به کشور باز گردند.

 البته ریچارد داوکینز، استاد دانشگاه آکسفورد، هم با تأکید بر نشر فحشا در توئیتر عنوان کرد که باید با انتشار گسترده فیلم‌های مستهجن، کشورهای اسلامی را به چالش کشید. داوکینز در ادامه افزود: باید با تولید فیلم‌های مستهجن و غیراخلاقی، بانوان کشورهای مسلمان را به حاشیه و چالش کشاند تا از این طریق بتوان بی‌بندوباری را در کشورهای مسلمان رواج داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.