سردار نقدی در نشست حافظان انقلاب:

پول، اسلحه و رسانه در دست طاغوت است اما پیروزی ها ازآن حزب الله

نقدی با اشاره به جریان نفوذ اظهار داشت: جریان نفوذ به دنبال القای این است که اقتصاد شکوفا و زندگی خوب در گرو رابطه با آمریکا است. رهبر انقلاب دیدگاه رابطه و کنار آمدن با دشمن را جهت حل مشکلات اقتصادی عقیم می داند....

هادی نیوز: سردار نقدی صبح امروز در نشست سه هزار نفره مسئولان بسیج دانشجویی تحت عنوان حافظان انقلاب که در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است اظهار داشت: عبور از سیاهی و تباهی در گرو مبارزه جریان حق علیه جریان باطل است. هرچند سخت باشد اما نتائج شیرینی دارد. انسان های که تن به مقابله با ظلم ندهند باید زیر نکبت ذلت زندگی کنند.
وی با تاکید براین مسئله که از ابتدا تا انتهای قرآن سخن از مبارزه حق و باطل است تصریح داشت: انسانی که به دنبال تعالی، قرآن و رستگاری است از مبارزه با ظلم فرار نمی کند.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین افزود:ملتی که براساس آمار در سال 57 اکثریب آنها بی سواد مطلق بودند و سواد خواندن و نوشتن نداشتند اکنون به جایی رسیده که بالاترین رشد علمی را دارد و فضا پیما پرتاب می کند.

نقدی خاطر نشان کرد: پول، اسلحه و رسانه در دست طاغوت هاست اما پیروزی ها ازآن حزب الله و اسلام است.

وی تاکید داشت: هرچه از چشم جهان خواران بیفتیم در دل ملت ها بالارفته ایم. امروز عکس امام و رهبری در دستان ملت ها می چرخد. چه باکی داریم از اینکه از چشم جهان خواران بیفتیم به جهنم.

وی با اشاره به اینکه برخی می گویند امروز شرایط همانند دوره صلح امام حسن(ع) است گفت: امام حسن حتی یک سردار هم نداشت اما به خدا سوگند امروز اگر رهبری اشاره کنند پانصد سردار برای مقابله با دشمن صف می کشند.

وی ادامه داد: کسی که در اوج مذاکره می گوید آمریکا با فشار یک دکمه می تواند تمام نیروی دفاعی ما را از بین ببرد از دیپلماسی چیزی می داند؟! این دیپلماسی موفق است که در اوج مذاکره بگویم خزانه خالی است. این چه دیپلماست که می گوید بهترین قرار داد را با کسی ببندید که بشترین فشار و ضربه را به ما زده و این پیام را به کشور های جهان مخابره کنیم که در تحریم ها بشتر ایران را تهدید کنید.

نقدی اظهار داشت: می گویند ایران هراسی را از بین بردیم،کجا از بین بردید؟! در حالی که در سالهای گذشته هر کدام از کشور های جهان از دیگری سبقت می گرفت که بگوید ما با ایران رابطه برقرار خواهیم کرد اما امروز کاندید های انتخابات آمریکا مسابقه گذاشته اند و هرکدام می گوید من بهتر و بیشتر ایران را تهدید می کنم.

وی با اشاره به جریان نفوذ اظهار داشت: جریان نفوذ به دنبال القای این است که اقتصاد شکوفا و زندگی خوب در گرو رابطه با آمریکا است. رهبر انقلاب دیدگاه رابطه و کنار آمدن با دشمن را جهت حل مشکلات اقتصادی عقیم می داند.

نقدی تاکید کرد: تاریخ و تجربه به ما نشان داده است رابطه و دوستی با آمریکا جز نکبت نتیجه ای ندارد. همه پیشرفت های این 37 سال کشور بدون رابطه با آمریکا بوده است.

وی کاهش ارز پول ملی، افت شتاب علمی کشور، یک چهارم شدن قیمت نفت و افزایش رکود را نتیجه تعامل با آمریکا در این چندساله دانست و گفت: ما به دولت دلسوزانه کمک می کنیم، در این تابستان امسال اگر تلاش بسیجی های وزارت نیرو نبود خاموسی های متعدد در کشور داشتیم. از روز اول روی کار آمدن دولت به تمامی وزیران نامه دادیم آماده کمک هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: با این همه دولت سراغ ما نیامد در حالی که رهبری هم فرمودند از از ظرفیت های بسیج استفاده شود. ما به دنبال خالی کردن زیر پای دولت نیستیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به محرمانه ماندن قرار داده های دولت یازدهم اظهار داشت: چرا حاضر نیستید قرار دادهای افتخار آمیز را علنی کنید؟! آیا صنعت هوایی کشور با هزاران متخصص و مهندس نباید در شکل گیری این قرار دادها نقش داشته باشد؟!

نقدی با انتقاد از بی توجهی به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد که به دنبال واردات است اقتصاد شیخ نشینی است نه اقتصاد مقاومتی. چرا به فرمان رهبری و اقتصاد مقاومتی دل نمی دهید؟ چرا 15 هزار کارخانه کشور تعطیل است؟ چرا دانشگاه ها از کارخانجات کشور غافلند؟

وی افزود: تنها برای تایید صلاحیت های افراد رد صلاحیت شده باید دلسوزی کرد و رفت و از رهبری درخواست حکم حکومتی کرد؟! چرا برای مشکلات صنایع و کارخانجات که حاصل بی تدبیری است دلسوزی نمی کنید؟!

سازمان بسیج دانشجویی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.