روایت سردار غیب‌پرور از برنامه‌ریزی‌های فراوان ‌آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ‌علیه ملت ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در سال جاری برنامه‌ریزی‌های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند که به برکت خون شهدا و نفس مقام معظم رهبری در اجرای آن ناکام ماندند.

هادی نیوز: سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در آیین افتتاح ۲۰ پایگاه بسیج، ۲ حوزه مقاومت و یک سوله ورزشی در استان گلستان ضمن تبریک ایام دهه فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: باید قدر این نعمت پاسداری را که خداوند به ما عنایت کرده ‌بدا‌نیم تا بتوانیم در رکاب مرجعیت و ولایت وفقیه سربازی کنیم.

 

وی افزود: مهم‌ترین قدردانی در مسئولیت‌هایی که به ما واگذار می‌شود کار کردن و جدیت مضاعف و تلاش و خدمت صادقانه به مردم و ملت غیور کشورمان است.

 

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها امسال برنامه‌ریزی‌های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند که به برکت خون شهدا و نفس مقام معظم رهبری در اجرای آن ناکام ماندند، تصریح کرد: استان گلستان به عنوان یک ایران در مقیاس کوچک به لحاظ اقلیمی و جمعیتی و مذاهب مختلف است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: افرادی که در کسوت پاسداری و بسیجی کار می‌کنند باید نسبت به فضای کاری خود آشنا بوده که شرط موفقیت‌مان به مسئولیت‌پذیری است.

سازمان بسیج