صهیونیست‌ها که لبنان را تهدید به جنگی گسترده می‌کردند، امروز در شرایطی قرار دارند که مجبورند به موفقیت معادلات راهبردی جدید حزب‌الله و شخص سیدحسن نصرالله علیه اسرائیل اعتراف و اعلام کنند این رژیم هیچ راهکاری برای مقابله با تهدید مقاومت لبنان ندارد.
برای واشنگتن جلوگیری از بلندپروازی استقلال دشمنان ژئوپلیتیکی‌اش به منزله شکستن همسویی ژئواستراتژیک میان چین، روسیه و ایران است. بنابراین، رویارویی همزمان از مدیترانه تا دریای عرب مشاهده می‌شود.
کویت تنها کشور عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس است که دموکراسی نیم‌بندی در قالب برگزاری انتخابات پارلمانی و تشکیل پارلمان با رأی مردم دارد.

اخبار برگزیده

حقیقت آن است که خورشید هیچگاه پشت ابرهای ظلمانی پنهان نمی‌ماند. چه زیبا فریاد حق علیه باطل سردمداران قدرت و ثروت را از ترس ورچیده شدن؛ لرزان و هراسان...
داخل آمریکا نیز دانشجویان و افکارعمومی معترض با اتهام هایی مانند یهودستیزی سرکوب می شوند. در حوزه تسلیحاتی نیز بمب هایی که آمریکایی ها به صهیونیست ها...
آیت الله عبادی با اشاره به آیه ی ۳۵ سوره مبارکه آل عمران ، گفت : خدای متعال پرورش انسان را به زن واگذار کرده است؛ زن در مالکیت اسلام جایگاه ویژه دارد...
رئیس جمهور فرانسه به خاطر پنهان کردن فقر در آستانه بازی‌های المپیک متهم شد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما بودید که از دیپلماسی فرار کردید. مگر شما نبودید که از برجام خارج شدید؟ مگر شما نیستید که...
آژانس کودکان سازمان ملل با اشاره به اوضاع وخیم کودکان در باریکه غزه اعلام کرد که تمام کودکان در این باریکه نیازمند خدمات درمانی روحی و روانی هستند.

کلام نور

گزارش و تحلیل ها

داخل آمریکا نیز دانشجویان و افکارعمومی معترض با اتهام هایی مانند یهودستیزی سرکوب می شوند. در حوزه تسلیحاتی نیز بمب هایی که آمریکایی ها به صهیونیست ها می دهند بر سر مردم فلسطین آوار می شود. اخیرا رسانه های غربی از تحویل محموله جدیدی به اسرائیل خبر داده اند که در آن بمب های 2000 پوندی که می تواند چند ساختمان را با خاک یکسان کند در بین این تجهیزات نظام دیده می شود.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما بودید که از دیپلماسی فرار کردید. مگر شما نبودید که از برجام خارج شدید؟ مگر شما نیستید که امروز هم آمادگی ندارید به میز مذاکره برگردید.

چند رسانه ای