آخرین دستاوردها و خدمات ارائه شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های وابسته به این وزارتخانه در شانزدهمین نمایشگاه تله کام به نمایش گذاشته می شود.

دستاوردهای وزارت ارتباطات به نمایش گذاشته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۵ که چهارم مهرماه در تهران برگزار می شود در سالنهای ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت پست،

به گزارش خبرگزاری مهر، در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۵ که چهارم مهرماه در تهران برگزار می شود در سالنهای ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت پست، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،‌ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان فضایی ایران، پژوهشگاه فضایی، پست بانک ایران و باشگاه پیام، به ارائه عملکرد و دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

آخرین دستاوردهای صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان ۱۷ کشور جهان در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۵ که چهارم تا هفتم مهرماه امسال برگزار می شود، در معرض بازدید علاقمندان حوزه ICT قرار می گیرد.

ایران تله کام ۲۰۱۵ علاوه بر بهره مندی از حضور فعال و گسترده بسیاری از بزرگترین و فعال ترین شرکت های دولتی و خصوصی مخابراتی کشورمان و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه، پذیرای حضور گسترده شرکت های خارجی و نمایندگان آنان برای ارائه آخرین دستاوردها در زمینه صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات خواهد بود.

فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری های روز به داخل کشور، ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالاها و خدمات و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی های صنعت ICT در کشور از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می آید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.