«فرنگیس حیدرپور» بانوی قهرمان دفاع مقدس، سفیرآب شد

در ویژه برنامه «آوه زین» کودکان و نوجوانان کرمانشاهی به عرضه آثار مختلف ادبی و هنری خود پیرامون «آب» می‌پردازند در این برنامه فرنگیس حیدرپور بانوی قهرمان دفاع مقدس، به عنوان سفیرآب معرفی شد.

هادی نیوز:  در ویژه برنامه «آوه زین» کودکان و نوجوانان کرمانشاهی به عرضه آثار مختلف ادبی و هنری خود پیرامون «آب» و چگونگی محافظت از این نعمت پاک خداوندی خواهند پرداخت.

 

«آوه زین» نام روستایی در گیلانغرب است از توابع استان کرمانشاه است که در زبان محلی به معنی «جای زایش آب» است.
ویژه برنامه «آوه زین» با موضوع ترویج صرفه جویی و استفاده بهینه از «آب» به میزبانی این اداره کل و با مشارکت سازمان آب منطقه‌ای استان کرمانشاه برگزارمی شود.
اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با اجرای ویژه برنامه استانی «آوه زین»، سعی دارد تا ضمن آشنایی کودکان و نوجوانان به استفاده صحیح از «آب»، آنان را به عنوان سفیران حفاظت از این نعمت پاک خداوندی نیز معرفی کند.
بر همین اساس، سازمان آب منطقه‌ای استان کرمانشاه نیز با استقبال از این طرح، آمادگی خود را برای برگزاری این ویژه برنامه در سراسر استان کرمانشاه اعلام و در برپایی این برنامه مشارکت عمده‌ای خواهد داشت.
همچنین، فرنگیس حیدرپور بانوی کُرد و مشهور قهرمان دفاع مقدس از سوی برگزارکنندگان این ویژه برنامه، به عنوان سفیرآب معرفی و در این ویژه برنامه حضور خواهد داشت. از طرفی، آوه زین، نام روستای محل تولد «فرنگیس حیدر پور» نیز هست.
از سوی دست اندکاران این برنامه، عروسکی نیز با همین نام (آوه زین) تولید شده که قرار است به دیدار کودکان در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان کرمانشاه برود و آنان را با اهمیت نگهداری و مواظبت از آب آشنا کند.
اختتامیه ویژه برنامه «آوه زین» در #شهریورماه ۱۳۹۷ برگزار و از برگزیدگان این برنامه، با حضور مسوولان مختلف ارشد استان و با اهدای جوایز تجلیل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.