نماینده ولی فقیه در سپاه:

راه هدایتی جز تمسک به ولایت وجود ندارد/ پاسداران همواره درمیدان جهاد و مبارزه هستند

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه پاسداران همواره در میدان جهاد و مبارزه هستند، اظهار کرد : دشمن با ایجاد شبهه می خواهد ما را در میدان فکری دچار لغزش کند و این کار را از طریق فتنه ها دنبال می کند .

 حجت الاسلام  عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه  در جمع پایوران سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت جانفشانی و رشادت های رزمندگان لشکر ۴۱ ثار الله در دوران دفاع مقدس،  اظهار داشت :  مطالبه جدی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از آحاد پاسداران  و سنگرنشینان انقلاب اسلامی بصیرت دینی است و  ثبات قدم ، روحیه جهادی و در میدان مبارزه بودن از الزامات دینداری به شمار می روند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که جهاد از الزامات ایمان واقعی است ، افزود : پاسداران همواره در میدان جهاد و مبارزه هستند و جهاد در همه شرایط از الزامات قطعی قرآن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه جهاد همواره در زندگی مومن وجود دارد و تعطیلی ندارد ، عنوان داشت : انسان ها همواره با جهاد در حال امتحان ایمان بوده و وجود دائمی دشمن سبب می شود تا جهاد همواره وجود داشته باشد، به این دلیل که جبهه حق همواره دشمن دارد .

وی ادامه داد : مادامی که انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد و پیروی از ولایت علی ابن ابیطالب (ع) و اسلام ناب است ، تقابل همواره وجود دارد .

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد : در دوران دفاع مقدس بزگترین جهاد و مبارزه ، در میدان و ایثار و جان نثاری بود، اما جهاد کبیر راهبرد قرآن در برابر جنگ نرم و فتنه دشمنان است و اگر درست تبیین و آیات در این خصوص تفسیر شوند خواهیم دید که جهاد کردن در برابر فتنه جهاد کبیر است و جهاد در برابر حمله دشمن جهاد اصغربه شمار می رود .

وی خدا باوری را از ویژگیهای بارز مومنان واقعی برشمرد و  با تاکید بر اینکه دشمن با ایجاد شبهه می خواهد ما را در میدان فکری دچار لغزش کند، گفت: دشمن همواره به دنبال تحمیل اراده خود به ملت اسلامی ما است و این کار را از طریق فتنه ها انجام می دهد  .

نماینده ولی فقیه در سپاه  در ادامه  با اشاره به واقعه غدیرخم، تصریح کرد : غدیر حادثه کوچکی نبوده و خطبه پیامبر(ص)در غدیر محدود به "من کنت مولا و هذا علی مولا" نمی شود بلکه به اعتقاد بنده خطبه ای به عظمت خطبه غدیردر خصوص توحید ، هدایت و اتمام حجت برای مردم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه راه هدایتی جز تمسک به ولایت وجود ندارد ، اظهار کرد: در خطبه غدیر پیامبر(ص) چندین بار بیان می کند که من علی را نصب نمی کنم و این دستور و اراده الهی است ولی شبهات علمی سبب می شود که مسلمانان از غدیر فاصله بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه از پاسداری به عنوان رسالتی خطیر یاد کرد و گفت:  پاسداری شغل نیست بلکه عبادتی بی نظیربوده و شرط آن جهاد اکبر است .

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان  جهاد اکبر را  حریت و رهایی از سلطه نفس شیطانی نامید و با بیان اینکه این مهم نیاز امروز جامعه ما و از وجوه برتردوران دفاع مقدس است، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان مردانه ایستادند  اما تاکنون هیچ هنری نتوانسته آنطور که باید عظمت دوران دفاع مقدس را  نشان دهد .

 پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.