اجلاس سه جانبه تهران و چند پیام

1.آمریکا و چند متحد بی آبروی آن در منطقه و برخی از عناصر سیاسی در داخل تلاش بسیاری می نمایند که ایران را کشوری بی ثبات معرفی کنند و ادعای تابستان داغ می کنند و یا رفراندوم ایجاد ساختار جدید برای ایران پیشنهاد می کنند؛ اولین پیام این اجلاس ثبات نظام اسلامی و نقش برتر آن در تحولات منطقه است، امید آنکه حداقل فعالان سیاسی در داخل چه آنها که در مجلس سخن از بی ثباتی کشور می کنند و چه آنها که نظام را رفتنی می دانند این را درک کنند و خود را همانند سلطنت طلبان و منافقین مضحکه تاریخ نکنند.

2. آمریکا در فشار چند جانبه به ایران به دنبال ائتلاف سازی از کشورهای حقیر منطقه است، این اجلاس سه کشور قدرتمند منطقه پاسخ محکمی به ائتلاف سازی آمریکا علیه ایران بود .
3. نظام سلطه در چند دهه گذشته همواره با سناریوسازی های موهوم در صدد ضربه زدن به کشورهای مستقل در منطقه بوده است، این اجلاس به آمریکا یادآوری کرد که هزینه تجاوز به کشور های مستقل افزایش یافته است.
4. آمریکا و غرب خیلی تلاش می کنند که بحران سوریه را لاینحل نگه دارند و حیات تروریست ها را تداوم بخشند و با صحنه سازی حمله شیمیایی از طرف دولت سوریه، زمینه کمک به تروریست ها را فراهم کنند. این اجلاس پیام روشنی مقابل آخرین توطئه آنها برای کمک به تروریست هاست.
5- و آخر آنکه توجه قدرت¬های منطقه به ایران در تحولات جاری منتج از سیاست¬های انقلابی ایران در منطقه است و اگر در سایر حوزه ها نیز رویکرد مسئولان آن انقلابی و نگاه به درون باشد قطعا مشکلات جامعه و مردم به سرعت حل شده و پیروزی و ظفر نهایی از آن ملت ایران خواهد بود.

برگرفته از کانال معیار در سروش

meyar.pb@

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.