سردار سپهر در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

بسیجیان با روحیه ایثارگری و استقامت با امامین انقلاب پیمان بسته‌اند/ آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما هیچگاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم، گفت: آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم.

سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران به مناسبت روز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ما بسیجیان با روحیه اخلاص، توکل، ایثارگری، استقامت و ولایتمداری با امامین انقلاب پیمان بسته‌ایم و تا انجام رسالت و تکالیف الهی خود از پای نمی‌نشینیم.

وی با بیان اینکه ما بسیجیان به وعده‌های الهی ایمان داریم، گفت: اگر در برابر دشمنان استکباری عِده و عُده ما کمتر است و اگر ثروت و ابزار مادی ما در مقابل آنان اندک است ما یقین داریم پرچم و علم پیروزی و نصرت الهی برای بسیجیان جهان اسلام است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: انتقال فرهنگ بسیج، مقاومت و ایستادگی مردمی از بسیجیان انقلاب اسلامی به جهان اسلام باعث پیروزی مردم و مقاومت بسیجیان جهان اسلام در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و در اقصی نقاط جهان شده است.

سردار سپهر با بیان اینکه ما در برابر کسانی که از دین خدا مرتد شده‌اند می‌ایستیم گفت: ما در برابر جریان تکوینی مبارزه و مقابله علیه اسلام ناب مورد حمایت جریان صهیونیستی، آمریکایی و غربی هستند اعلام می‌کنیم که ما از نظام و انقلاب اسلامی خود دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما بسیجیان با دشمنان خدا و دشمان خود دوستی و آشتی نداریم و کسانی که مخفیانه و آ‌شکار با دشمنان ما ارتباط دوستی برقرار می‌کنند به آنها اعلام و اخطار می‌کنیم این راه انحرافی ا ست و اگر به این راه ادامه دهید ایمان شما فاسد شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: ما بسیجیان با مدیریت جهادی که هویت، حیثیت و آینده ما است به بن‌بست شکنی، گره‌گشایی و حل مشکلات آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم.

سردار سپهر با بیان اینکه ما هیچگاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم، گفت: ما در آب‌های نیلگون خلیج فارس بارها در نهان و آشکار ثابت کردیم که افسران، فرماندهان و درجه‌داران آمریکایی و انگلیسی را به اسارت گرفتیم؛ بنابراین اراده اسارت دشمن و برخورد با دشمن بزرگترین سرمایه اسلامی، انقلابی و بسیجی ما است.

وی خاطرنشان کرد: هر لحظه که لازم باشد ما این توفیقات بزرگ جهانی و انقلابی را تکرار می‌کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما آمادگی داریم بار شما را در اسارت بسیجیان قرار دهیم بنابراین ما را تهدید و تحریم نکنید.

سردار سپهر ادامه داد: ما آمادگی داریم برای عبور از همه موانع و سختی‌هایی که ضد انقلاب، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تدارک دیده‌اند با کمک به دولت هم‌افزایی به عمل جبهه‌ای و انقلابی و مدیریت جهادی موانع را برطرف کنیم و به سمت انجام وظایفی که دفاع از نظام و انقلاب است برویم.

به گفته وی، بسیجیان با تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و امام مسلمین در همه عرصه‌های فرهنگی‌، خدمت‌رسانی،‌دفاعی و امنیتی و ... دولت و نظام اسلامی را یاری کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج مستضعفین امروز در جمهوری اسلامی الگو و اسوه برای مردم جهان شده است گفت: ما امیدواریم با حمایت‌های رهبری و مسئولین هر روز بیشتر از گذشته بسیج مستضعفین برای دفاع از این سرزمین و حمایت از دولت اسلامی نسبت به وظایف انقلابی و اسلامی خود عمل کند.

سردار سپهر گفت: از همه مسئولان نظام دعوت و درخواست می‌کنم تا از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تخصصی ، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی در بسیج بهره ببرند و مسئولانی که تاکنون از بسیج حمایت کرده‌اند و تفاهم‌نامه‌هایی امضا کردند این تداوم یابد.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.