رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

۶ درصد جامعه آلوده اعتیاد است/ برنامه بسیج برای مقابله با مواد مخدر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتیاد، بی غیرتی دینی به وجود می آورد؛ پس باید با آن مقابله کرد، میزان آلودگی افراد جامعه ۶ درصد است و ۹۴ درصد پاک هستند اما در معرض تهدیداند.

 سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر با موضوع ایجاد اردوگاه های درمان و صیانت معتادان ۱۰ استان کشور که عصر امروز برگزار شد اظهارداشت: انقلاب اسلامی نباید به آفت هایی که در شان آن نیست، آلوده شود.

 

وی آسیب اجتماعی را مانند آفتی دانست که از درون جامعه را دچار پوسیدگی می کند و افزود: مقابله با مواد مخدر، آموزش و پیشگیری یکی از موضوعات مهم در مسائل اجتماعی است که در دستور کار بسیج قرار گرفته است.

 

سردار غیب پرور تاکید کرد: البته مواد مخدر بسیار گسترده است و امروز با پدیده مواد مخدر صنعتی روبرو هستیم که در خانه ها هم قابل تولید و بسیار خطر است؛ پس باید برای مقابله با آن تلاش کنیم.

 

وی گفت: من معتقدم برای مقابله با تهدیدات اعتیاد، به حرکتی جهادی نیازمند هستیم؛ همه باید پای کار بیایند تا به نتیجه درستی برسیم. اقدام ما در این حرکت، در خصوص معتادان متحجر است و در اقدام اساسی باید به سراغ فروشندگان و قاچاقچیان برویم.

 

سردار غیب پرور افزود: در این اقدام، پس از سم زدایی نیز آن ها را حمایت و ضمن دادن وام، شرایط اشتغال را برای آن ها فراهم می کنیم. 

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهارداشت: اعتیاد، بی غیرتی دینی به وجود می آورد؛ پس باید با آن مقابله کرد، میزان آلودگی افراد جامعه ۶ درصد است و ۹۴ درصد پاک هستند اما در معرض تهدیداند.

 

وی تصریح کرد: امید داریم این همکاری بتواند الگویی برای سایر دستگاه ها بشود. بسیج و سپاه وارد هر عرصه ای نمی شود اما اگر ورود پیدا کرد، انقلابی و قاطع عمل می کند.  

پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.