فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بسیج در بازتولید فرهنگ جهادسازندگی نقش اساسی دارد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج در بازتولید فرهنگ جهادسازندگی نقش اساسی و مهمی دارد.

هادي نيوز: حبیب شهسواری در ارومیه، اظهار کرد: بسیج در بازتولید و نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد سازندگی نقش زیادی داشته و در این زمینه به معنای واقعی کلمه تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان به واسطه بازتولید فرهنگ جهادسازندگی در کشورمان ثابت کردند که انقلاب اسلامی برای دفاع از مستضعفین به پیروزی رسیده است، افزود: خواسته و انتظار اقشار مختلف مردم از بسیجیان به ویژه بسیج دانشجویی این است که در راستای برآورده شدن خواسته رهبری یعنی فتح دانشگاه با ایمان و اندیشه گام بردارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید کانون اشاعه و رشد تفکر بسیجی شود و در راه گفتمان‌سازی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارد، بیان کرد: این نهاد انقلابی بیش از همه به خودسازی و هوشمندی و پایداری نیاز دارد و همان طوری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند سلاحش ایمان صادقانه، منطق مستحکم و عزم پولادین است.

شهسواری با اظهار اینکه جوانان بسیجی و انقلابی باید راه‌حل مشکلات کور و به نظر غیرقابل‌حل را پیدا کند، خاطرنشان کرد: در آذربایجان غربی اقشار بسیج به ویژه جوانان بیش از سایر استان‌ها باید فعال، خلاق و بااراده ظاهر شود، چرا که این استان  امتیاز همسایگی با سه کشور را دارد.

وی با اظهار اینکه آذربایجان غربی باید قطب علمی و فرهنگی منطقه شود، تصریح کرد: جوانان ارزشی و انقلابی باید پیشقراول این حرکت جهادی بوده و در این سمت و سو گام‌های بلندی بردارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این استان مانند تولید انبوه محصولات کشاورزی، معادن متنوع و گسترده، مبادی صادراتی و وارداتی، تنوع قومی و مذهبی، طبیعت بکر و زیبا، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های علمی و قدرتمند است، بیان کرد: برای آزاد شدن این ظرفیت‌ها جوانان باید وارد عرصه کار و تلاش شوند.

شهسواری گفت: جوانان ضمن تدوین برنامه مخصوص به خود و مطالبه‌گری از مسوولان در راستای توسعه و پیشرفت استان سهم خود را ادا کنند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.