سردار غیب پرور:

توان موشکی خط قرمز است/ در حوزه موشک هر روز پیشرفت می‌کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توان موشکی خط قرمز است؛ قطعاً درباره توان موشکی مذاکره‌ای با طرف‌های غربی انجام نخواهیم داد و این کار شدنی نیست.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درباره درخواست غربی‌ها برای مذاکره درباره توان موشکی کشورمان، گفت: توان موشکی کشورمان جزو خطوط قرمز است.

وی با بیان اینکه توان دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست، ادامه داد: امروز به‌همت جوانان کشورمان، دسترنج خودمان را تولید کردیم و به‌عنوان ابزار دفاعی از آن در صورت لزوم استفاده می‌کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه "هیچ‌گاه توان دفاعی خود را از دست نمی‌دهیم"، افزود: قطعاً درباره توان موشکی مذاکره‌ای با طرف‌های غربی انجام نخواهیم داد و این کار شدنی نیست.

سردار غیب‌پرور با یادآوری اینکه "مشکل طرف‌های غربی با ایران مسئله‌ هسته‌ای و موشکی کشورمان نیست"، اظهار داشت: اینها به کمترین چیزی که به آن راضی می‌شوند این است که ما بگوییم اسلام و انقلاب را نمی‌خواهیم.

وی گفت: مشکل غربی‌ها با ما بر سر موشک نیست، بلکه مشکل آنها بر سر اسلام  و انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه غربی‌ها می‌خواهند ملت ایران تبدیل به یک ملت خنثی و بی‌عرضه و حقیر شود که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد، تأکید کرد: هرگز درباره توان دفاعی کشورمان مذاکره نخواهیم کرد و در این حوزه هر روز پیشرفت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.