فرمانده سپاه قدس گیلان:

استفاده از "هنر" در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: فضاسازی برای جوانان در راستای استفاده از ابزار هنری بسیار اهمیت دارد و به جوانان کمک می‌کند تا بتوانند قدم‌های خوبی در راه پیشبرد اهداف انقلاب بردارند.

هادی نیوز: سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فصلی "سرو سبز" در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: مسیر انقلاب و یاد شهدا بسیار مهم و ارزشمند است و همواره باید پیرو مسیر امام راحل و شهدای گرانقدر باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های فرهنگی و هنری گفت: فضاسازی برای جوانان در راستای استفاده از ابزار هنری بسیار اهمیت دارد و به جوانان کمک می‌کند تا بتوانند قدم‌های خوبی در راه پیشبرد اهداف انقلاب بردارند.

سردار محمد عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: جشنواره فصلی "سرو سبز" موجب ایجاد شور و نشاط انقلابی در اقشار مختلف جامعه می‌شود و پیوندی بین نسل جوان و ارزش‌های انقلاب ایجاد می‌کند.

وی به اهمیت سرودهای انقلابی، تک‌خوانی و نماهنگ در جشنواره سرو سبز اشاره کرد و گفت: موضوعات جشنواره سرو سبز شامل اجرای برنامه‌های هنری در راستای جشن 40 سالگی انقلاب، حماسه فاطمی و حجاب، جهاد کبیر و استکبارستیزی و راهیان نور و دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان دارای زمینه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است افزود: بهره‌گیری از زبان‌های محلی، گیلکی، تالشی و آذری در این جشنواره در اولویت قرار دارد و با استقبال خوب مردمی همراه می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به سالگرد 40 سالگی انقلاب اظهار داشت: عدد 40 در فرهنگ قرآنی دارای جایگاه ویژه‌ای است بنابراین در آستانه 40 سالگی انقلاب باید برنامه‌های متناسب با شأن انقلاب اجرا کرد.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با قدردانی از زحمات و فعالیت‌های مهم سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اعلام کرد: همواره شاهد فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف هستیم و سپاه همچنان در راستای اهداف انقلاب پیشگام است.

وی به ابزار هنر در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ساخت برخی از سریال‌های اسلامی و تاریخی مانند سریال یوسف پیامبر و امام علی(ع) در ذهن مردم ماندگار شد و این سریال‌ها و فعالیت‌های هنری دارای ارزش‌های زیادی در عرصه فرهنگ و هنر هستند.

اشجری با بیان اینکه اجرای سرود‌های انقلابی در مراسمات مختلف با استقبال زیاد مردمی همراه می‌شود تصریح کرد: سرود‌های انقلابی که در مراسم یوم‌الله 9 دی در میدان شهدای ذهاب رشت اجرا شد بسیار ارزشمند بود و با استقبال مردمی همراه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اهداف جشنواره فصلی سرو سبز گفت: جشنواره فصلی سرو سبز باید به یک جشنواره ملی و حتی منطقه‌ای در شمال کشور تبدیل شود زیرا این جشنواره با تأثیرگذاری‌های زیادی همراه است.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.