از مرگ استکبار تا سقوط پول آمریکا

 

1ـ قهر از انتخابات یعنی ورود به براندازی
«محمد عطریانفر» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: «قهر از انتخابات اساساً یک شعار انحرافی است. اصلاح‌طلبی همزاد با انتخابات است. اگر شما روزی از انتخابات روی برگردانید، از کسوت اصلاح‌طلبی خارج می‌شوید و لاجرم در برابرتان سه راه وجود دارد. یا یک منفعل سیاسی می‌شوید و دیگر دغدغه‌ای برای سرنوشت ملی ندارید و در گوشه‌ای سر در لاک خودتان فرو می‌برید، یا از سیاست و سیاست‌ورزی دست می‌کشید و می‌گویید بروم به زندگی‌ام بپردازم، شاید در بزنگاه‌های انتخاباتی رأی بدهید یا نه، قسمت سوم این است که می‌روید به سمت مقاومت و مخالفت با نظام حاکمی که انتخابات را مبنای مدیریت خود در جامعه قرار داده است و آن وقت می‌شوید برانداز و مخالف؛ بنابراین کسانی که سخن از قهر انتخاباتی می‌زنند، توجه نمی‌کنند به اینکه تبعات این اظهارنظر چیست.»
2ـ انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه ماندگاری و زنده بودن انقلاب یک معجزه الهی است، گفت: آنچه در این 40 سال این انقلاب را از گردنه‌های سخت در برابر فتنه‌های سخت و دشمنی دشمنان عبور داده، پیوند امت با ولایت بوده است و تبعیت از ولایت تنها چیزی است که دشمن را عصبانی می‌کند. حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی افزود: دشمنان این انقلاب با درست کردن جبهه‌ای عظیم، وسیع و نامتجانس و واحد می‌خواهند به ماندگاری این انقلاب ضربه وارد کنند؛ علی‌رغم این تلاش، این انقلاب اسلامی بوده که با بیداری ملت‌ها مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.
3ـ پول آمریکایی سال ۲۰۱۹ را با سقوط آغاز کرد
شرکت «اپل» نسبت به کاهش درآمد خود هشداری داد که همسو با نگرانی‌های دیگر در فضای بازار‌های جهانی به‌ ویژه چشم‌انداز کاهشی رشد اقتصادی جهان، به نوسانات و تحولات زیادی در سراسر بازار‌های جهانی منجر شد. بر این اساس، بازار سهام ایالات متحده آمریکا ریزش بین ۲ تا ۳ درصدی را در همه شاخص‌ها تجربه کرد، مهم‌تر از همه تغییر ناگهانی در بازار جهانی ارز بود. در بازار ارز، دلار با شکست سنگینی از سوی ین ژاپن مواجه شد و ظرف تنها ۸ دقیقه بیش از ۳ درصد در برابر ین ژاپن تضعیف شد.
منبع: سایت بصیرت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.