با اعلام رئیس هیئت ژیمناستیک استان:

هرمزگان میزبان مسابقات پارکور کشور

رئیس هیات ژیمناستیک استان از برگزاری مسابقات پارکور در بهمن ماه در بندرعباس خبر داد و گفت: این مسابقات در نیمه دوم بهمن ماه و برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

هادی نیوز:  عبدالعزیز سپهرتاج  اظهار داشت: فدراسیون ژیمناستیک تاریخ ۱۲ بهمن را برای این مسابقات انتخاب کرده است که به دلیل همزمانی با مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور و کمبود خوابگاه در بندرعباس  درخواست آن را داده ایم که بعد از این مسابقات برگزار شود .

وی افزود: از استان هرمزگان نیز چهار شرکت‌کننده در این مسابقات حضور خواهند داشت و شرکت‌کنندگانی از تمامی استان‌های کشور حضور دارند که بالغ بر ۱۲۰ نفر خواهد بود.

 رئیس هیات ژیمناستیک با بیان اینکه مسابقات با شرایط خیلی خاصی برگزار می‌شود، یادآور شد: برای این کار احتیاج به دوربین‌های پیشرفته تصویربرداری و ساحل مناسب می باشد که به دنبال فراهم کردن آن هستیم.

سپهرتاج افزود: با توجه به برگزاری این مسابقات در این رشته برای اولین بار در سطح کشور و استقبال خوبی که از آن شده است ما هم به دنبال برگزاری با کیفیت آن هستیم تا بتوانیم در آینده میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشیم.

وی بیان کرد: این مسابقات جهت انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی چین می‌باشد که در فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

 رئیس هیئت ژیمناستیک استان از عقد قرارداد با یک مربی خارجی برای رشته ترامپولین نیز خبر داد و گفت این مربی در هر ماه چهارروز در بندرعباس حضور خواهد داشت و کار آموزش ورزشکاران رشته ترامپولین را بر عهده می‌گیرد.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.