ایران با تمام مشکلات اقتصادی و فتنه‌ها چهل سالگی انقلاب اسلامی را شاهد است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به قدرتمندی جهانی کشور ایران گفت: ایران با تمام مشکلات اقتصادی، تحریم و فتنه‌ها توانسته چهل سالگی انقلاب اسلامی را شاهد باشد.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  در کارگروه عشایری و روستایی استان اظهار داشت: بعضی افراد زمان طاغوت را برجسته و خوب جلوه می‌دهند و به جامعه القا می‌کنند. این یک ظلم بزرگ در حق نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تاریخ بسیار واضح و روشن است. واضح است که شاه نوکر آمریکا بود، مسئولان در تصمیم‌گیری نقشی نداشتند، کاپیتولاسیون در زمان طاغوت تصویب شد. مردم آمریکا در کشور ایران به راحتی مرتکب جرم و خطا می‌شدند و کسی حق اعتراض نداشت، اینها همه واضح است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در بحث آبادانی کشور در زمان طاغوت، آمریکا پول‌های کلان و نفت ایران را به نفع خود غصب می‌کرد و می‌فروخت. در آن زمان ایران نمی‌توانست تولیدکننده و خودکفا باشد و مسئولان افتخار می‌کردند که مصرف کننده‌اند. آمریکا می‌خواست ما مصرف‌کننده باشیم و آنها بر ما سلطه داشته باشند.

نکونام خاطرنشان کرد: کشور ایران با حول و قوه الهی و تلاش انقلابی‌های مقتدر توانست تاکنون به اینجا برسد و نگذارد دشمن به خواسته‌های خود است یابد.

وی تصریح کرد: بیش از 90 درصد توسعه و رشد و آبادانی استان چهارمحال و بختیاری مربوط به بعد از انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این 40 سال انقلاب اسلامی را با 50 سال پهلوی و چندین سال قبل‌تر مقایسه کنید، ببینید کشور در این 40 سال چقدر پیشرفت کرده است؟

نکونام با اشاره به قدرتمندی جهانی کشور ایران بیان کرد: ایران با تمام مشکلات اقتصادی، تحریم، فتنه‌ها و برجام توانسته چهل سالگی انقلاب اسلامی را شاهد باشد.

وی گفت: باید نقش انقلاب اسلامی در دنیا، دستاوردها، پیروزی‌ها و اقدامات نظام جمهوری اسلامی برای مردم روشن و شفاف گردد. اگر این کارها را برای خدا انجام دهیم، عبادت محسوب می‌شود. به دین خدمت کردن، همان کاری است که اهل بیت انجام دادند و جان خود را فدا کردند. خدمت به دین و انقلاب اسلامی و کشور نیز نوعی عبادت محسوب می‌شود.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.