نماینده ولی فقیه در استان همدان:

القاء یاس وناامیدی نقش شوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه القای یاس وناامیدی نقش شوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی‌است، گفت:۴۰ سالگی انقلاب، سال برومندی و شکوفایی آن است لذا باید دستاوردهای انقلاب برای همگان بازگو شود.

هادی نیوز:  آیت الله غیاث الدین طه محمدی اظهار داشت: پیامبران الهی در قرآن کریم نبی خوانده شده‌اند و نبی یعنی خبر آورنده چرا که انسان موجودی است که به دنبال شناخت دنیا و پیرامون خود می‌باشد.

وی با بیان اینکه انسان برای شناخت آفریده شده و اگر به شناخت لازم و به موقع برسد، رو به رشد و سعادت خواهد بود، گفت: انسان یک بدن عنصری و مادی دارد و نیز شخصیتی روحی و روانی دارد که اگر خبر به موقع به او نرسد جسم و روح او دچار آسیب می‌شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه هزاران نفر در جاده‌های کشور به سبب حوادث کشته می‌شوند که خسارات زیادی را به دنبال داشته و دارد افزود: خبررسانی به موقع و زودهنگام خیر و برکت فراوانی دارد و این خبررسانی در این عالم مادی برای انسان‌ها بسیار سودبخش است اما باید این مهم را نیز مدنظر داشت که رسانه‌ها نسبت به آگاهی انسان‌ها در زمینه‌های مختلف به رسالت خود به شایستگی عمل کنند.

وی با بیان اینکه در این شهر کارهای خیلی خوبی انجام گرفته است که از جمله می‌توان به تشکیل بنیاد صیانت از خانواده اشاره کرد، افزود: ساز و کار آن این است که تعدادی از مشاوران خانواده تمام پرونده‌های طلاق را قبل از اینکه حکم طلاق برای آنها صادر شود مورد بررسی قرار می‌دهند که در طول سه سال 600 خانواده متقاضی طلاق به صلح و سازش رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در کشور فاجعه طلاق رو به افزایش است اما در استان همدان خوشبختانه رو به کاهش است که این مهم جای شکرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه در کارگروه فرهنگ عمومی استان چندین مسئله مورد بررسی قرار می‌گرفت که متاسفانه هیچ یک بخوبی پیگیری نمی‌شد و به نتیجه مطلوب نمی‌رسید، گفت: خواسته من این بود یک مسئله به صورت کامل مورد بررسی قرارگیرد و به نتیجه برسد و بعد به مسئله دیگری بپردازند.

عضو خبرگان رهبری گفت: زمانی که ما انقلاب کردیم ارتش سرخ شوروی سابق،  افغانستان را اشغال کرد و 40 سال است که افغانستان رو ی آرامش را ندیده است و وقتی ارتش سرخ رفت آمریکایی‌ها آمدند و الان نیز اگر افغانی‌ها  گرفتار جنگ و خونریزی هستند.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی در استان و کشور رضایت بخش نبوده است، اظهار داشت: اگر به کار فرهنگی به خوبی پرداخته شود خیلی از مسائل جامعه حل می‌شود چراکه مردم تاوان جهل و ناآگاهی خود را می‌پردازند که اگر به آنها آگاهی دهیم این جهل از بین می‌رود.

محمدی با تاکید بر اینکه باید منصفانه قضاوت کرد که قبل از انقلاب کجا قرار داشتیم و الان کجا هستیم،گفت: در استان همدان یک روستای زیر 20 خانوار بدون گاز نداریم و تمام زیرساخت‌ها و راه‌ها ایجاد شده است.

وی افزود: به عنوان مثال در سال 61 که امام جمعه شدم، در آن منطقه  تنها دو خط تلفن ثابت بود اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی در تمامی روستاها تلفن ثابت و همراه براحتی در دسترس مردم قرار دارد.

امام جمعه همدان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که مسئولیت‌ها امانت است نه طعمه گفت: روز قیامت تمام مسئولان حتی آنهایی که سرپرست 10 نفر هستند، اگر نسبت به این افراد بی‌توجه باشند رهایی نخواهند داشت و مورد سئوال قرار می‌گیرند.

وی افزود: برخی غرق در دنیاطلبی و مقام‌جویی هستند ولی باید بدانند که مقام آنها را هلاک می‌کند چرا که روز قیامتی وجود دارد و تمام جزئیات در مدیریت آنها بررسی می‌شود .

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید دستاوردهای 40 سالگی انقلاب برای جهانیان بازگو شود، گفت: 40 سالگی انقلاب سال برومندی و شکوفایی آن است.

وی با اشاره به اینکه دشمن نقشه‌های مختلفی برای سرنگونی این نظام کشیده است، اظهار کرد: برای مقابله با نقشه‌های دشمن باید با برگزاری نمایشگاه عظیمی عملکردهای این 40 سال را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه همدان با بیان این که در طول تاریخ اسلام همیشه دشمن برای موفق شدن در نقشه‌های شوم خود به دنبال القای یاس و نا امیدی در جامعه بوده است بیان کرد: اگر ایمان واقعی به خداوند و الطافش داشته باشیم هیچگاه نباید دچار نا امیدی شویم.

آیت الله محمدی  با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی ایران دو جریان خیر و شر و تاریکی و روشنایی روبروی هم قرار گرفتند، گفت: شاه با فروختن کشور به بیگانگان مردم را دچار بی‌هویتی و آشفتگی کرده بود.

وی با بیان اینکه ایران در زمان شاه هیچگونه استقلال اقتصادی و سیاسی نداشت، عنوان کرد: شاه جیره خوار کشور آمریکا بود و همواره  ثروت های این کشور را به دست خارجی‌ها می‌داد.

آیت الله محمدی به دستاوردهای انقلاب اشاره و بیان کرد: کشوری که قادر به تولید سیم خاردار برای حفاظت از سنگر‌ها نبود امروز با تولیدات خود جز قدرت‌های منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز ارتش قهرمان جمهوری اسلامی خط تولید هواپیماهای شکاری را خود در حالی راه انداخته است که در زمان جنگ می‌گفتند ایران توانایی مقابله با جنگ هوایی را دیگر ندارد.

آیت‌الله محمدی همچنین به جریانات دوران انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: هنوز 15 خرداد کلید نخورده بود که به دستور شاه فیضیه را در هم کوبیدند و بسیاری از افراد هنوز روزهای انقلاب و فشار سنگین رژیم پهلوی را فراموش نکرده‌اند.

وی افزود: اگر صبر و تحمل‌ها و مبارزات در جامعه شکل نمی‌گرفت امروز از اسلام خبری نبود، از ابتدای اسلام تاکنون هر چه شهید و کشته شده اند، امروز ثمره آن به انقلاب مبدل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه هر کس کوچکترین خیانت به انقلاب کند خداوند از او نمی‌گذرد، عنوان کرد: بعضی از علمای شیعه را به جرم شیعه‌گری سوزاندند اما هیچگاه دست از اعتقادات خود نکشید و راه اهل بیت ادامه یافت.

وی گفت: انقلاب را باید حفظ کرد و خدا می‌داند برای ایجاد انقلاب و حفظ آن چه رنج‌ها و خون دل‌ها خورده شده است.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.