بیانیه شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه:

سپاه پاسداران جزو یکی از مهمترین نهادهای نظامی جهان است

شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در خصوص اقدام رئیس جمهور قمار باز آمریکا علیه سپاه پاسداران بیانیه‌ای منتشر کرد.

هادی نیوز: در بیانیه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه آمده است، بار دیگر کینه احمقانه احمق‌های درجه یک عالم موجبات یکپارچگی و اتحاد ملت شریف ایران اسلامی را فراهم کرد.

تروریسم در اندیشه دولت و سردمداران رژیم آمریکا به کسانی اطلاق می‌شود که همواره مدافع جان، مال، وطن و همه ارزش‌های خود باشند و حاضر باشند در این راه جان خود را فدا کنند.

تروریسم خواندن نهاد مردمی و خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها هیچگونه خدشه‌ای بر چهره پاک و مظلوم این سازمان شجاع و انقلابی وارد نکرد، بلکه بار دیگر ملت ایران را قدردان این نهاد مبارز و پرتلاش قرار داد.

جزو یکی از مهمترین نهادهای نظامی جهان است که فراتر از مرزهای یک کشور به مساله مقابله با تروریسم و نجات جان انسان‌های بی‌گناه از این پدیده شوم پرداخته است، تقدیم هزاران شهید در راه دفاع از حرمین شریفین و ملت‌های مظلوم منطقه غرب آسیا؛ شاهدی بر این مدعاست.

این حرکت زشت توسط رئیس جمهور قمار باز آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای جهادی سپاه در حال امدادرسانی به مردم سیل‌زده و داغدیده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان هستند.

امیدواریم که حجت بر همه آشکار شده باشد و دیگر شاهد اتهامات بی‌اساس توسط عده‌ای ساده‌اندیش به این نهاد شهادت‌طلب و مکتبی نباشیم، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و از خداوند متعال پیروزی‌های پی در پی رزمندگان اسلام در عرصه‌های گوناگون را خواستاریم.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.