جانشین فرمانده‌کل سپاه:

گستره جغرافیایی انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی ایران گذشته است

جانشین فرمانده‌کل سپاهپاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر "عظمت جمهوری اسلامی به‌اذعان دشمنان هرروز بیشتر می‌شود" گفت: گستره جغرافیایی انقلاب اسلامی ‌از مرزهای جغرافیایی هم گذشته ‌که این به‌برکت مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان اسلام است.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی در سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار شد، با اعلام اینکه "امروز جشنواره‌ای را برای شور و نشاط و تحرک و ابتکار عمل فرزندان سپاه آغاز می‌کنیم" اظهار داشت: شما فرزندان مردان باصلابتی هستید که در سخت‌ترین شرایط دفاع مقدس در کشور جلوه‌هایی را آفریدند که در طول تاریخ ثبت شد.

وی با بیان اینکه شادترین روزها بین رزمندگان در جبهه‌ها بود و پرتحرک‌ترین و ابتکاری‌ترین کارها توسط رزمندگان اسلام در دفاع مقدس صورت گرفته است، افزود: فرزندان و خانواده‌های پاسداران استطاعت و توان خود را به حداکثر برسانند تا بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه "دشمنان ما نمی‌دانستند ولی خدای متعال بر اساس وعده‌ای که داده بود، همین بسیجیان و پاسداران و ارتشیان منکوب‌کننده دشمن شدند"، ابراز داشت: وقتی مقابل و پشت‌سر خود الگوهای زیادی داریم، انسان می‌تواند به بهترین وجه راه خود را بیاید و افتخارآفرین باشد.

وی خطاب به فرزندان پاسداران گفت: شما نوجوانان و جوانان در شروع کار قرار دارید و با این شروع با آن همه پشتوانه‌ها و الگوها که جلوی چشمان ما بودند، می‌توانیم گام‌های بلندی را برداریم تا بتوانیم همچنان بیش از گذشته و بیش از پدران و برادرانمان افتخارآفرین باشیم.

خبر در حال تکمیل

 

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.