محورهای تبیینی " آغاز انتقام سخت " برای هادیان

1- ضرورت به روز بودن هادیان با توجه به تحولات سریع میدانی

2- شجاعت ایران در اعلام انتقام‌گیری سخت و آغاز آن سه روز بعد از ترور سردار سلیمانی
3- مراقبت از خط تبلیغی دشمنان به منظور کم‌ارزش جلوه دادن اقدام نظامی اخیر ( از آن‌جمله آن که ابتدا می‌گویند اکثر کشته شدگان از سربازان عراقی بوده‌اند و بعد می‌گویند پایگاه خالی و متروکه بوده است. درحالیکه ترامپ دو روز قبل به ساخت همین پایگاه افتخار می‌کرد.)
4- مطالبه مردم انتقام تاکتیکی است، یعنی زدن یک پایگاه و یا کشتن چند آمریکایی درحالیکه ما به دنبال انتقام راهبردی هستیم. یعنی اخراج نظامیان آمریکایی از غرب آسیا. و انتقام راهبردی فرایندی است که نیازمند عملیات‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی است.
5- اینکه چه تعداد آمریکایی در عملیات نظامی ایران کشته شده اند مهم نیست، مهم اراده ایران برای ضربه متقابل به دشمن متکبری است که در 75 سال گذشته کسی جرأت پاسخگویی به تجاوزات نظامی آن را نداشته است.
6- ما عامل به ادعای خویش هستیم. اگر می‌گوییم انتقام می‌گیریم، انتقام می‌گیریم. حتی از ابرقدرتی چون آمریکا و رسماً آن را اعلام می‌نماییم.
7- آمریکا به معنای واقعی دچار سرگیجه و رعب شده است که یک نمونه آن اعلام خروج سربازان آمریکایی از عراق و بلافاصله اشتباه اعلام کردن، آن از سوی پنتاگون است.
8- همگان بدانند که قدرت ناشی از ثروت و جنگ‌افزار نیست؛ بلکه این قدرت ایمان و برکت خون شهدای اسلام است که برای ایران قدرت‌آفرین شده است.
9- این ایرانی است که در 41 سال پیش به عنوان دست‌نشانده آمریکا بوده و معاهده‌های ننگینی همچون کاپیتالاسیون بر او تحمیل می‌شده است، اما اینک سربازان شجاع این ملت، جنایتکاران آمریکایی را در شعله‌های آتش خشم خود می‌سوزانند.
10- دشمنان بدانند این آغاز انتقام است و صرفاً یک سیلی‌ به آنها محسوب می‌شود. ما تا خروج کامل نظامیان آمریکا از منطقه آرام نمی‌گیریم.

یادآوری:
همه هادیان امشب و شبهای آتی در پایگاه‌ها و مساجد حضور یافته و اشتیاق مردم را نسبت به روشنگری پیرامون تحولات سریع منطقه پاسخگو باشند. 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.