سردار سلیمانی:

طرح اعتلای بسیج دانشجویی باید با کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: رویکرد‌های جدید بسیج دانشجویی مورد پذیرش است و این نوع سازماندهی‌ها باید مطابق با دو هدف اصلی شما یعنی کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شود.

هادي نيوز: سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی، ضمن گفت‌وگو  با اعضای این معاونت، از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه عملیات جهادی مطلع شد.

سردار سلیمانی در ادامه با حضور در جمع هیئت رئیسه و معاونت‌های مأموریتی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: بسیج یعنی به کارگیری نیرو‌های مردمی لذا ساختار‌ها و امکانات شما باید به گونه‌ای باشد که این امر محقق شود.
 
وی با اشاره به طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: رویکرد‌های جدید شما مورد پذیرش است و کاملاً صحیح بیان شده است. این نوع سازماندهی‌ها باید مطابق با دو هدف اصلی شما یعنی کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شود و فراگیری آن در سطح استان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: نقش‌آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است و استقبال و تایید رهبری در این اواخر یک تاکید هم داشت که آن استمرار این حرکت است.

وی با توجه به فعالیت‌های جدید سازمان بسیج دانشجویی در حوزه‌های حکمرانی جدید و رشد فناوری و سرعت گسترش و عمق نفوذ آن تأکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها در برنامه‌ریزی‌ها بهره برد. دوره دیوان‌سالاری دیجیتال شروع شده است؛ لذا حکومت‌ها باید از این فضا‌ها استفاده کنند؛ وگرنه عقب می‌مانند و غیر از این‌ها بهره می‌برند.

سردار سلیمانی در خصوص استقلال نسبی سازمان بسیج دانشجویی نیز گفت: اولین شرط استقلال نسبی، استقلال در برنامه‌ریزی است و سازمان بسیج دانشجویی زیرساخت این شرایط را دارد؛ این قضیه دور از دسترس نیست و ضروری است که اجرا شود.
 
دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.