مشاور عالی استاندار کرمانشاه:

اعزام زائران به کربلای‌معلی از مرز خسروی امسال امکان‌پذیر نیست

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: اعزام زائران به کربلای‌معلی از مرز خسروی امسال به دلیل مخالفت کشور عراق امکان‌پذیر نیست...

 جلسه ستاد برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم استقبال از زوار مراسم باشکوه اربعین حسینی امروز در سالن جلسات امید استانداری کرمانشاه با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شد.

مسؤول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تاکید کرد و کرمانشاه را دروازه نجف خواند و گفت: مردم استان کرمانشاه از دیرباز میزبان زوار عتبات‌عالیات بوده و همواره به این موضوع افتخار کرده‌اند.

علی یوسفی‌راد با اشاره به اینکه تمام ظرفیت سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در اختیار ستاد اربعین برای استقبال و پذیرایی از زوار اربعین حسینی قرار می‌گیرد، افزود: اردوگاه‌ها، زائرسراها و اماکن اقامتی راهیان‌نور برای اسکان افراد در نظر گرفته می‌شود.

وی میزان ظرفیت اسکان در کرمانشاه طی هر شبانه‌روز را 10 هزار نفر بیان کرد و متذکر شد: تجربه سال گذشته برای رفع نواقص و خدمت بهتر به زوار اربعین حسینی مورد استفاده قرار گرفته است و خادمان شهدا در اماکن در نظر گرفته شده آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه نیز از آغاز ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی از شنبه خبر داد و اظهار کرد: این اقدام تا 28 آبان ماه سال‌جاری ادامه پیدا می‌کند و همه افراد برای اعزام به عتبات‌عالیات باید فقط از طریق سامانه سماح اقدام به ثبت‌نام کنند.

رضا نجفیان با اشاره به اعزام زائران استان‌های مختلف کشور از طریق عبور از کرمانشاه و استفاده از تجارب قبل برای ارائه خدمت هر چه بهتر به زوار اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: زوار از طریق قانونی برای اعزام به عتبات‌عالیات اقدام کنند.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه خواستار همکاری و جدیت همه دستگاه‌ها و ادارات برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر در ایام تردد زوار اربعین حسینی از استان کرمانشاه شد و گفت: مسؤولیت‌های لازم به فرمانداران شهرستان‌های محل عبور زوار داده شده است.

جعفر همتی با اشاره به اینکه 15 موکب باید در مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه برپا شود، عنوان کرد: اعزام زائران به کربلای‌معلی از مرز خسروی امسال نیز به دلیل مخالفت کشور عراق امکان‌پذیر نیست.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.