جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران:

«شهید سلیمانی» نمونه کامل پاسدار انقلاب اسلامی بود

سردار فدوی در مراسم رونمایی از کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل یک پاسدار انقلاب اسلامی بودند.

مراسم رونمایی از کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی»  با حضور سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو شورای نگهبان، در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

سردار فدوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درخصوص ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل پاسدار انقلاب اسلامی بودند.

وی در ادامه به ذکر خاطره‌ای از عملیات والفجر ۸ و حضور موثر شهید سلیمانی پرداخت و گفت: در جریان عملیات والفجر ۸ لشکر ثارالله خیلی زود به اهداف مشخص شده دست پیدا کرد و دشمن درحالی محاصره شده بود که برای فرار در شرایط جز وارد دریا شد اما کمی بعد شرایط دریا عوض شد و عراقی‌ها در گل فرو رفته بودند و حالا که آن‌ها غافلگیر شده بودند، دغدغه حاج قاسم در این لحظات نجات عراقی‌ها از غرق شدن در دریا شد.

براساس این گزارش، کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» را حجت‌الاسلام علی شیرازی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در ۱۳۱ صفحه به‌نگارش درآورده است که توسط انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.