یعقوب رضازاده

فرهنگ «ایثار»؛ مانعی برای تحقق توطئه‌های دشمن

تا زمانی‌که فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، شهامت و شهادت در کشورمان زنده است، هیچ کدام از اهداف و برنامه‌های ضدایرانی استکبار جهانی محقق نخواهد شد.

هادی نیوز: «یعقوب رضازاده» نماینده مردم شهرستان سلماس و عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی؛ مهم‌ترین هدف دشمنان تراز اول نظام و انقلاب اسلامی کشورمان، برنامه‌ریزی و اقدام جهت ضربه زدن به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است؛ چراکه به خوبی می‌دانند دستاوردهای انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای تحقق اهداف و خواسته‌های نامشروعشان است.

مبارزه با زیاده‌خواهی نظام سلطه و استکبارستیزی یکی از برجسته‌ترین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ متحمل شدن شکست‌های پی در پی آمریکا و متحدانش در منطقه به واسطه مجاهدت‌های رزمندگان اسلام بر کسی پوشیده نیست؛ این مسئله مهم که «ایستادگی و ظلم‌ستیزی جبهه مقاومت برگرفته از آموزه‌های انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است»، به هیچ عنوان قابل انکار نیست.

نظام جمهوری اسلامی در مقطعی از تاریخ به برکت حضور امام (ره) شکل گرفت که صدای اسلام‌خواهی در تمام دنیا خاموش شده بود و کسی توان برپایی پرچم اسلام در کشومان را نداشت. کار بزرگ امام خمینی (ره) باعث احیا اسلام در تمام دنیا و اهتزاز پرچم جبهه حق توسط ملت ایران با اهدای خون بیش از 230 هزار شهید به پای این نظام الهی شد.

 

برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی معادلات نظام سلطه را به سرکردگی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تغییر داد؛ این موضوع را می‌توان در دهه‌های اخیر به خصوص در بحث مبارزه با داعش به فرماندهی سیدالشهدای جبهه مقاومت «شهید حاج قاسم سلیمانی» مشاهده کرد.

 

دشمنی آمریکایی‌ها و متحدانش با ایران اسلامی پایان‌ناپذیر است؛ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها از موضوع تحریم‌ها گرفته تا فشار‌های مختلف، کودتا، دوران هشت سال دفاع مقدس، بحث گروهک‌ها، جبهه‌های امنیتی، دفاعی، نظامی و بعد از آن تهاجم فرهنگی با کشورمان درگیر بودند.

 

تا زمانی‌که فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، شهامت و شهادت در کشورمان زنده است، هیچ کدام از اهداف و برنامه‌های ضدایرانی استکبار جهانی محقق نخواهد شد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.